Na elke zomervakantie is het weer tijd voor… de hoofdluis. Steeds meer kinderen hebben last van hoofdluis. De luizen kunnen resistent worden voor chemische producten. Luizen kunnen echter veel lastiger resistent worden voor natuurlijke producten zoals eco.kid. eco.kid is speciaal gemaakt voor kinderen en heeft haarproducten die zowel preventief als ter bestrijding van hoofdluis te gebruiken zijn. eco.kid zorgt voor het haar, is zacht voor de hoofdhuid, heeft een aangename geur én maakt het haar glad en gemakkelijk kambaar. Van een frisse wax tot anti-klit spray eco.kid heeft alles in haar assortiment om luizen te weren en je lokken weer te laten glanzen.
Met Lice Bomb van eco.kid - het enige biologisch gecertificeerde anti-hoofdluis product ter wereld – zorg je er in een handomdraai voor dat de luizen verdwijnen. De combinatie van neemzaadextract en tea tree olie werkt zeer effectief tegen die griezels.
eco.kid is bij steeds meer natuurvoedingswinkels in Nederland verkrijgbaar en ook in te kopen via Holland Pharma.
Alle eco.kid-producten bevatten grondstoffen die 100% voldoen aan de normen van Ecocert. Daarnaast zijn ze ook biologisch gecertificeerd door COSMEBIO, USDA NOP en door de Australian Certified Organic Standard.
Voor meer informatie: www.ecokidorganics.nl

Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Fotoreportage zomereditie BIOFACH - de Nederlandse exposanten
- "Milieumaatregelen voor landbouw zijn doeltreffend en gaan niet ten koste van voedselproductie"
- Biohuis teleurgesteld over verkennend gesprek met kabinet over stikstof
- Stadsmeisje Annemiek werd biologische boerin
- Zeewierboerderij en verwerkingsunit Dutch Seaweed Group Skal-gecertificeerd
Top 5 - afgelopen maand
- Fotoreportage zomereditie BIOFACH - de Nederlandse exposanten
- "Milieumaatregelen voor landbouw zijn doeltreffend en gaan niet ten koste van voedselproductie"
- Biohuis teleurgesteld over verkennend gesprek met kabinet over stikstof
- In Memoriam: Jaap van Westering
- "Ik wil weleens zien wie ons op dit moment qua kostprijs kan verslaan"
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-08-15 "De grootste uitdaging is om hier een goed consistent product van te maken"
- 2022-08-08 Nieuwe verstevigende gezichtsverzorging van lavera
- 2022-07-22 Vier natuurlijke skincare essentials voor een minimalistische routine
- 2022-07-21 Natuurlijk kraampakket: een cadeautje om uit te pakken
- 2022-07-06 "Hiermee blijft de xylitol lang genoeg in de mond"
- 2022-07-04 Seepje grote winnaar eerste editie De Social EnterPrizes
- 2022-06-30 Nieuw: afwasmiddel Spetterende Eucalyptus
- 2022-06-14 Glazen supplementenpotjes voor Royal Green
- 2022-06-10 Nieuwe cadeausets voor mannen
- 2022-05-24 Kaerel introduceert de Shaving Set
- 2022-05-24 "Deze cranberryzaadolie past helemaal in mijn visie op skincare"
- 2022-05-03 Nieuw self care merk: Rose Lou
- 2022-05-02 Limited edition versies van l'Huile by CÎME naar aanleiding van 10e verjaardag
- 2022-04-26 "Het Zeepkompas geeft meer overzicht en houvast"
- 2022-04-22 Nominaties voor de Lush Prize 2022 geopend
- 2022-04-13 Nieuwe look voor INIKA Organic
- 2022-04-07 Bijna 9 op de 10 producten van grote cosmeticamerken bevatten microplastics
- 2022-04-01 Weleda introduceert vier Shower Bars
- 2022-04-01 Opmerkelijk nieuws vandaag
- 2022-03-28 'Superschillen' nu ook in Hand- en lichaamszeep verwerkt