Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bo Weevil en Native Circles willen tegengeluid laten horen

Bio-katoenen shirts wapen in campagne tegen kledinggigant

Tholen - Bio-katoenen T-Shirts van Bo Weevil worden momenteel ingezet in een campagne tegen kledinggigant Abercrombie & Fitch. De bedrukking op de T-Shirts laat aan duidelijkheid niets te wensen over: 'I am too beautiful to wear Abercrombie & Fitch'. De campagne is een reactie op de uitspraak van de eigenaar van Abercrombie & Fitch. Hij gaf eerder dit jaar aan dat zijn kleding te mooi is om door zwervers gedragen te worden.

Native Circles springt hier nu dus in samenwerking met bio-textielhandelaar Bo Weevil op in met de collectie 'We Are Too Beautiful'. Mark Aink van Native Circles: "A&F geeft aan liever hun kleding te verbranden dan het aan daklozen te geven. Dit zijn echt bizarre uitlatingen. Wij willen graag een tegengeluid laten horen."


Links de eerste shirt-koper Hugo le Conge Kleyn en rechts Mark Aink.

Mark geeft aan dat het T-Shirt van oudsher een ideaal expressie- en protestmiddel is. "Begin dit jaar ben ik met Jan Schrijver van Bo Weevil in contact gekomen. Hij is met zijn bedrijf Bo Weevil al dertig jaar actief in de wereld van biologisch katoen. Jan was op zoek naar een manier om zijn bio-katoenen T-Shirts positief onder de aandacht te brengen. We hebben elkaar echt gevonden in deze campagne."

Mark is erg enthousiast over de samenwerking met Bo Weevil. "Integriteit staat voorop bij Bo Weevil. Daarom organiseren wij graag samen met hen deze positieve en ludieke actie. Op deze manier willen we het oude pioniersgevoel teruggeven aan Bo Weevil. Bedrijven als Bo Weevil verdienen veel meer succes."

RTL Boulevard

We Are Too Beautiful werd eind juli al onder de aandacht gebracht in RTL Boulevard. Mark geeft aan dat de eerste reacties echt overweldigend zijn. "We hebben blijkbaar bij heel veel mensen een snaar geraakt."


Anna Drijver en Frederique van der Wal in de campagne-shirts.

BN'ers

De campagne krijgt ook steun van diverse bekende Nederlanders, waaronder Anna Drijver en Frederique van der Wal. "Zij zijn enorm enthousiast over ons initiatief. Ik verwacht dat nog meer BN'ers onze We Are Too Beautiful-campagne zullen gaan ondersteunen."

Voor meer informatie: mark@native-circles.com, www.wearetoobeautiful.com