
Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- "Het gemak waarmee consumenten hierdoor kunnen bestellen is een groot voordeel voor de webshops en partners"
- Hoge inflatie speelt bio parten blijkt uit consumptiecijfers VLAM
- Färm breidt uit met zes winkels
- Dramatisch jaar voor vlinders, hommels en bijen: "Planten worden niet bestoven"
- "Biohuis kritisch positief over conceptteksten Landbouwakkoord"
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Aandacht voor echtheid bio-verzorgingsproducten tijdens de Organic Month
Dat komt volgens de Shropshire Star omdat veel mensen producten kochten die bestempeld zijn als 'natuurlijk', maar niet daadwerkelijk gecertificeerd zijn.
"De term biologisch krijgt vaak een slechte reactie, want het wordt vaak gebruikt om de prijzen op te drijven en te profiteren van een gebrek aan kennis over een opkomende industrie", reageert Angela Young, zij is oprichter van 100% Organics.
Toch zegt ze dat eerlijk biologisch grote voordelen biedt. 'Na jaren van huidproblemen, ontdekte ik dat ik eigenlijk reageerde op de vele ingrediënten die in alledaagse verzorgingsproducten zitten. Sinds ik biologische producten gebruik is mijn huid enorm verbeterd. De experts zullen de komende tijd benadrukken dat klanten moeten kijken naar een certificaat van organisaties zoals de Soil Association, Ecocert en NaTrue.
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-06-01 Nieuw: Bio Astaxanthine
- 2023-05-10 Nieuw: Gezichtspeelingsbar en Conditionerbar
- 2023-05-10 Natuurlijke zonnebrandgezichtcrème laat geen witte waas achter
- 2023-04-26 Van marktkraam naar winkelschap: The Lekker Company lanceert duurzame lippenbalsem bij Kruidvat
- 2023-04-25 "Onze behandelingen zijn altijd maatwerk"
- 2023-04-21 Nieuw: Skin Food Ultra-Light Dry Oil en Aroma Shower Happiness
- 2023-04-13 Nieuwe bag-in-box bulkverpakkingen van handzeep en wasmiddel
- 2023-04-11 Nieuwe Verstevigende Gezichtsverzorging met granaatappel en maca-peptiden
- 2023-04-04 Duurzame travel-set in de KLM-Frequent-flyer-gids
- 2023-04-04 "Ik kwam zelf op het idee voor deze maskers"
- 2023-03-31 Skin Food voor op brood
- 2023-03-29 Make-over voor shower gels en nieuwe geur: Mimosa & Blackcurrent
- 2023-03-24 Nieuw Brain Health-supplement: Active Mind Complex
- 2023-03-24 Weleda volgens Nederlandse consumenten het meest duurzame beautymerk
- 2023-03-22 Nieuwe driedelige skincare-lijn voor de gevoelige huid: Find Balance
- 2023-03-13 Nieuwe shampoo & body bar voor de gevoelige huid
- 2023-03-10 Bamboovement wint Best New Product Award Vivaness 2023 met natuurlijk wegwerpscheermesje
- 2023-03-10 Miljoenste potje deodorant verkocht na bescheiden start aan de keukentafel
- 2023-02-21 "Ander geurspectrum waarmee we weer nieuwe consumenten kunnen aanspreken"
- 2023-02-13 Nieuwe rijke body butter genomineerd voor Baby Innovation Award