Global Woman Organic Fashion is in korte tijd uitgegroeid tot een serieuze speler op de modemarkt. In een paar jaar tijd heeft groene ondernemer Lody Klement zijn Haarlemse bedrijf weten te ontwikkelen van een bedrijf in biologische kleding naar een modebedrijf dat 100% duurzame mode produceert.
Inmiddels beschikt Global Woman over een uitgebreid netwerk van betrouwbare 'groene' ateliers en stoffen leveranciers. Global Woman wil leuke, modische kleding aanbieden die de moderne, bewuste vrouw wil kopen én dragen.
Ondernemer Lody Klement begon in 2007 met de biologische dameslijn. Bewust koos Klement ervoor de markt voorzichtig met een paar basisartikelen af te tasten. Inmiddels stijgt de vraag en hecht de consument steeds meer waarde aan duurzaamheid. Winkelbedrijven spelen hierop in en proberen de consument in hun vraag tegemoet te komen. Hierbij kan Global Woman Organic Fashion bedrijven duurzaam van dienst zijn.
Behalve de eigen collectie biedt Global Woman ook de mogelijkheid om te adviseren bij de inkoop en productie. Dat kan voor private label bedrijven, grootwinkelbedrijven, postorderbedrijven en groothandel. Global Woman kan ook het hele proces overnemen en van A tot Z de productie verzorgen. Global Woman streeft naar 100% verantwoorde kleding van hoge kwaliteit met een goede pasvorm.
Voor meer informatie: www.globalwoman.nl
Bron: De Betere Wereld

Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- "Honger in Afrika indirect gevolg van steeds meer biologische producten eten"
- Boeren roepen burgers op om poep en plas te doneren
- Fotoreportage BioXpo - Veel nieuwe producten bij de Nederlandse exposanten
- Machandel nu volledig in Britse handen
- Druiventuin in de verkoop, maar telers stoppen (nog) niet
Top 5 - afgelopen maand
- Annette Harberink vertrekt van Natuurderij Keizersrande
- Europees parlement stemt met grote meerderheid voor marktgestuurde stimulering van bio-landbouw
- Zenderense Es behaalt Skal-certificaat
- Boeren roepen burgers op om poep en plas te doneren
- "Honger in Afrika indirect gevolg van steeds meer biologische producten eten"
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-05-17 Yumeko en Conscious Hotels zetten volgende stap in verduurzaming hotelbranche
- 2022-05-13 Zeer grote brand bij beddenatelier Bedaffair
- 2022-05-10 "Hiermee kunnen we echt impact maken"
- 2022-04-15 Katoenen jubileum voor duurzaam warenhuis Nieuw Mos
- 2022-04-01 180% meer katoentelers sloten zich aan bij OCA
- 2022-03-21 Janneke opende groot duurzaam warenhuis in Utrecht: Green UP
- 2022-03-14 Seepje geeft receptuur natuurlijke allesreiniger kosteloos vrij aan concurrentie
- 2022-03-10 Ga de lente in met luchtig bed- en badtextiel in de kleur Silt Green
- 2022-03-09 Sock My Feet gebruikt gerecyclede PET-flessen in nieuwe sokkencollectie
- 2022-02-16 SNURK lanceert nieuwe beddengoedcollectie
- 2022-02-08 Eerste vegan kakileer ter vervanging van dierlijk leer in Spanje
- 2022-02-01 Waaraan kun je écht duurzame kleding herkennen?
- 2021-11-30 Nieuwe campagne Seepje vraagt aandacht voor milieuvervuilend wassen
- 2021-11-05 ACM vervolgt actie tegen misleidende duurzaamheidsclaims in de kledingbranche
- 2021-10-14 Vrolijke sweaters en shirts: MAG x Jan, Jans en de Kinderen
- 2021-09-27 "Groei betekent bij ons meer impact"
- 2021-09-14 Nieuwe herfst/winter collectie 2021: 'Omarming'
- 2021-09-03 Biologische kleding en textiel in nieuwe Utrechtse pop-up store
- 2021-08-25 Biologische matrassen in nieuw tv-programma
- 2021-08-20 Hoogste score op milieuprestaties voor MUD Jeans