Pure Food wil Russische markt betreden

Bio-voedingsleverancier VS: 3000 dollar voor beste logo-ontwerp

Chistaya Eda of 'Pure Food', een nieuwe biologische voedselleverancier heeft een campagne opgezet rondom de lancering op de Russische markt. Er is een prijs uitgeloofd van 3.000 dollar aan de persoon of het bedrijf dat het beste logo weet te ontwerpen. De competitie loopt tot 20 oktober op de website crowdSPRING. De website die gehost wordt vanuit Boston heeft al diverse vergelijkbare wedstrijden voor Starbucks en Philips uitgeroepen.

Het bedrijf stelt dat de website bedoeld is voor een van de weinig Russische bedrijven die gespecialiseerd is in de biologische nichemarkt. Het zal onder meer groenten en fruit, vlees en graanproducten aan gaan bieden. Christaya Eda hoopt hiermee aan te tonen dat de onderneming serieus is. Ze wil risico's nemen en innovatief zijn.

crowdSPRING is in 2008 opgericht in Chicago en de populariteit van de online marktplaatsen is al snel gegroeid. Ook Russische bedrijven geloven steeds meer in deze bedrijfsmodellen. 

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven