Nieuwe uitstraling voor Hooidammer na herpositionering

De kazen van Hooidammer hebben een nieuwe uitstraling gekregen. Dit is onderdeel van een eigentijdse doelgerichte herpositionering van het Hooidammer merk voor de Nederlandse en Duitse markt. "De herpositionering geeft beter weer dat Hooidammer een stap verder gaat dan biologisch. Het gaat over toewijding aan een meer biodiverse, levendige weide die resulteert in een rijke, gelaagde kaassmaak. De positionering kan worden samengevat als: vol van leven, vol van smaak", vertelt Marian Rustema, marketingmanager Hooidammer. 



Levendigheid in de schappen
Levendige weides vol ritselende veldbloemen en kruiden, met vogels en gonzende insecten. Dat is wat Hooidammer betreft het belangrijkste ingrediënt voor hun kazen. "Een florerende natuur geeft rijke, romige en schone melk en dat proef je in de smeuïge kazen van koe, geit en schaap in diverse rijpingen en varianten." Die levendigheid staat ook centraal in het nieuwe verpakkingsontwerp van Hooidammer, in dit nieuwe design zijn 3 werelden te ontdekken; weide, water en akkerlanden. In die werelden wordt aandacht besteed aan vogels, planten, insecten en de bodem.

Marian is tevreden met het resultaat van de herpositionering: "Samen met Food by Design zijn we dit traject ingegaan omdat wij geloven dat een florerende natuur het belangrijkste ingrediënt is van onze kazen. Samen met onze boeren werken we actief aan een bio-divers landschap, grondgebonden en in evenwicht. Op deze manier kunnen natuur en melkveehouderij elkaar versterken en kunnen wij generatie op generatie met liefde kaas blijven maken. Onze boeren zijn dan ook van essentieel belang geweest bij het creëren van ons merkverhaal in woord en in beeld."

Voor meer informatie: marketing@henriwillig.com en www.henriwillig.com 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven