Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
FeBLUEary-campagne van start gegaan

Naturipe luidt hoogseizoen biologische blauwe bessen 2021 in met promotiecampagne

Naturipe, teler en leverancier van blauwe bessen, heeft voor het vijfde achtereenvolgende jaar FeBLUEary afgetrapt. Deze campagne start op 1 februari en staat in het teken van het eerste piekseizoen van biologische blauwe bessen in 2021.  

Dit jaar breidt Naturipe haar FeBLUEary-programma uit van de traditionele promoties in winkels naar populaire digitale platforms. Dit garandeert dat de FeBLUEary-promoties en -acties zowel de klanten in de winkels als consumenten die online boodschappen doen bereiken.

"Er is heel wat veranderd sinds onze laatste FeBLUEary-campagne," zegt CarrieAnn Arias, vicedirecteur marketing bij Naturipe. "We zagen een verschuiving plaatsvinden in de manier waarop consumenten boodschappen doen. We weten nu dat ze meer dan ooit vertrouwen op e-commerce-platforms om hun koelkast gevuld te houden. Daarom proberen we meer consumenten te bereiken door onze campagne uit te breiden naar hun online-boodschappen-apps. We willen er zeker van zijn dat consumenten toegang hebben tot biologische blauwe bessen, met name tijdens het hoogseizoen, wanneer deze in promotionele aantallen voorradig zijn. "

De jaarlijkse FeBLUEary-campagne van Naturipe werd in 2017 gelanceerd ter ere van het eerste hoogseizoen van haar biologische blauwe bessen. Hoewel de blauwe bessen van het bedrijf in februari in promotionele aantallen op de markt zijn, biedt Naturipe jaarrond zowel conventionele als biologische blauwe bessen aan. 

"Voor consumenten die de voorkeur aan biologische blauwe bessen geven, is het nu een goede tijd om dit product in te kopen," zegt Arias. "Onze biologische blauwe bessen zijn vers, stevig en zitten boordevol smaak. Onze FeBLUEary-campagne is een leuke manier voor retailers om deze categorie te promoten, waarvan we in februari recordvolumes hebben."

Retailers kunnen consumenten aansporen om Naturipe te volgen op Instagram en Facebook waar zij meer informatie vinden over de biologische blauwe bessen en waar deze worden geteeld, weetjes, recepten en meer. 

Voor meer informatie: 
Amanda Jada
Tel: +1 (813) 808-0736
Amanda.Jada@kglobal.com 
www.naturipefarms.com

Publicatiedatum: