Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Natrada exclusief distributeur Martina Gebhardt biodynamische natuurcosmetica

"Ze laat zich niet meeslepen door de laatste trends"

Martina Gebhardt is bekend in Nederland, maar dat kan nog beter. Althans dat dacht Ramon van Huffelen, eigenaar Natrada B.V. Per 1 juli 2020 is Natrada de exclusieve distributeur voor het merk uit Beieren. Ramon van Huffelen: "Het is een prachtig merk dat perfect past in ons portfolio. Urtekram en Speick zijn beide Cosmos-gecertificeerd en het 35 jaar oude biodynamische merk Martina Gebhardt is daar de perfecte aanvulling op. Het is soms net een puzzel. We willen alleen merken voor gespecialiseerde winkels voeren die meerwaarde hebben en niet 'nog meer' van hetzelfde zijn."



Het Demeter gecertificeerde Martina Gebhardt is opgericht door Martina Gebhardt en nog steeds staat zij aan het roer. Ramon: "Geen anonieme aandeelhouders dus en dat persoonlijk uit zich ook in haar benadering van vrouwen en mannen. Schoonheid is niet alleen uiterlijk vertoon, maar gaat ook om identiteit en individualiteit. Anti-aging klink bijvoorbeeld nogal negatief alsof het een verloren gevecht is tegen de schoonheid van ooit. Martina is een alternatieve weg ingeslagen en noemt het liever happy-aging. Voldoe aan jezelf en niet aan een schoonheidsideaal. Mensen zijn ook mooi met het klimmen der jaren en daar horen mooie rimpels bij."

Hij vervolgt: "Martina is echt een leuke vrouw en laat zich niet meeslepen door de laatste trends. Ze heeft een poosje in Utah in de Verenigde Staten gewoond en teelde daar de kruiden die later in de Utah mannenserie terecht kwamen. Iemand vertelde haar daar eens dat Nicole Kidman in een interview in een blad had gezegd dat ze háár producten gebruikte en Martina vroeg verbaasd: 'Wie is Nicole Kidman?' Ze volgt niet iedere trend maar gelooft in haar eigen producten, al 35 jaar lang. Misschien niet zo heel spannend, maar wel consequent goed."

De producten van Martina Gebhardt zijn helemaal 100% natuurlijk en de grondstoffen zijn puur: waardevolle oliën, boter, echte essentiële oliën en Spagyrische essences. Haar oudste samenstellingen zijn nog op basis van de oude Egyptenaren die als geen ander prachtige crèmes konden maken zonder synthetische conserveermiddelen, emulsies, stabilisatoren en parfums. Die waren toen simpelweg nog niet bekend.

Als belangrijk ingrediënt bevatten de crèmes schapenwolvet ofwel Lanoline, een extreem waardevol natuurlijk materiaal dat erg overeenkomt met het vet op onze eigen huid. Het ondersteunt de natuurlijke vochtbalans van de huid.

Natrada voert in beginsel een selectie van 25 producten van de 140 producten die er in totaal zijn. De producten zijn niet op dieren getest. Er wordt geen gebruik gemaakt van uitdrogende glycerine en met uitzondering van de toncis zit er geen alcohol in de producten. Door de glazen verpakking, stabiele formules, de hygiënische manier van verpakken en de natuurlijk essentiële oliën gaan de producten lang mee, maar hebben wel een uiterste verkoopdatum.

"Martina Gebhardt is een prachtig merk met een bijzonder verhaal waarmee een ondernemer zich kan onderscheiden. Daarvoor zoekt Natrada partners die het merk op een gedegen wijze op willen bouwen in hun winkel of praktijk."

Voor meer informatie: informatie@natrada.nl en www.natrada.nl 

Publicatiedatum: