Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Lovechock lanceert internationale flashmob

Samen tegen plastic afval

Op zondag 5 mei zal het Lovechock-team samen met surfschool Aloha op het strand van Scheveningen een beach clean-up actie uitvoeren. Van 12 tot 15 uur ruimen de medewerkers, familie en vrienden, en liefhebbers van de rauwe chocoladeproducent samen met de fans van de surfschool het strand op. Het doel is om het resultaat van vorig jaar te overtreffen. Toen verzamelden 100 deelnemers 150 kilogram afval op het strand. Als dank ontvangen alle deelnemers in Scheveningen van de Aloha surfschool gratis thee, koffie en siroop, chocolade van Lovechock en gratis tickets voor het Omniversum in Den Haag. 

#lovechockersagainstplastic
Daarnaast roept Lovechock zijn eigen fans en volgers op om ook op zondag 5 mei deel te nemen. Zelfs fans die op een andere plek of in een ander land kunnen op hetzelfde moment meedoen en dat delen via social media. Al deze superfans maken kans op een beloning: Door het delen van foto's van hun verzamelde afval onder de hashtag #lovechockersagainstplastic maken zij kans op een XXL Lovechock pakket t.w.v. 100 Euro. Denk aan foto's met de hoogste berg ingezameld plastic of de leukste compositie van plastic maken kans op Lovechock chocolade.

De Amsterdamse chocolade- fabrikant is in 2009 opgericht om de lekkerste rauwe, biologische en veganistische chocolade zonder toegevoegde suiker te produceren. Sindsdien is de portefeuille gegroeid tot 10 repen en 7 tabletten die in meer dan 20 landen verkrijgbaar zijn. Alle producten worden op een milieuvriendelijke manier geproduceerd en worden sinds 2011 aangeboden in 100% composteerbare verpakkingen. En sinds najaar 2018 gebruikt het bedrijf 30% minder verpakkingsmateriaal na een redesign van de verpakking voor tabletten. Ook de cacaoboeren, die via de directe handel eerlijk worden betaald voor hun werk, liggen het bedrijf na aan het hart.

Voor meer informatie: www.lovechock.com 

Publicatiedatum: