Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Australian introduceert 'Snappers'

SOS Kinderdorpen krijgt steun via nieuwe bio-chocolade

Australian, bekend van de luxe bonbons, biologische koffie- en ijsvarianten, breidt het chocoladeassortiment uit met 100% biologische chocoladerepen, genaamd: Snappers. Met deze chocoladelijn steunt de consument direct het werk van internationale kinderontwikkelingsorganisatie SOS Kinderdorpen. Per verkochte reep gaat er een afdracht naar dit goede doel.

De Snappers zijn verkrijgbaar in zes smaken, 100% biologisch en geaccrediteerd met het Rainforest Alliance keurmerk. Australian garandeert hiermee chocolade zonder schuldgevoel, waarbij de hoogste eisen worden gesteld aan het behoud van natuur en de bescherming van mens en werk. Zo draagt Australian bij aan een duurzame chocoladewereld.

Extra portie geluk: steun aan SOS Kinderdorpen
Het is bekend dat het eten van chocolade een gelukkig gevoel – lees: endorfine – geeft. Maar wat als geluk verder kan reiken dan alleen de eter zelf? Met die gedachte is Australian een samenwerking gestart met SOS Kinderdorpen. Met de aankoop van een Snapper, wordt er namens de consument een bijdrage geleverd aan SOS Kinderdorpen en wordt een kwetsbaar kind geholpen aan een liefdevolle familie en een gelukkige toekomst.

Arian Buurman, directeur SOS Kinderdorpen: "Wij zijn erg blij met deze bijzondere samenwerking. Met de Snapper chocoladelijn maakt Australian direct het verschil voor kinderen zonder familie of veilig thuis. Door de mooie verpakkingen met daarin verhalen van verschillende kinderen uit onze programma's maakt de consument daarnaast op een hele sympathieke manier kennis met de impact van ons wereldwijde werk."

Vol van smaak, puur natuur
Zoals gezegd zijn er zes verschillende Snappers: dit varieert van pure krachtpatser chocolade met 72% of maar liefst 85% cacao, tot aan romige melkchocolade met of zonder karamel zeezout, of liever een avontuurlijke smaak zoals ananas met kokos of bosvruchten. De 'Snappers' zijn elk omhuld in een kleurrijke verpakking, met een persoonlijk verhaal aan de binnenkant.

Voor meer informatie: www.foodexperiencegroup.com 

Publicatiedatum: