Ausnutria Nederland levert 9 producten, waarvan 2 onder de eigen merken Kabrita voor kindervoeding van geitenmelk en Neolac voor babyvoeding van biologische koemelk. De andere merken worden geproduceerd voor het zusterbedrijf in China. Momenteel komt bijna 75% van de omzet uit China. Van der Meer zou graag zien dat het bedrijf wat meer omzet buiten China zou realiseren. Concreet richt de onderneming zich onder andere op de Verenigde Staten om daar babyvoeding op basis van geitenmelk te kunnen leveren.
De geitenmelk ontvangt Ausnutria aangeleverd van ruim 50 geitenhouders. De koemelk wordt aangeleverd via Farmel. Van dit bedrijf bezit Ausnutria 50% van de aandelen. Farmel levert zowel biologische als gangbare melk. Het betreft 70 miljoen kilogram koemelk per jaar. Van der Meer wil de komende jaren wat meer melk gaan verwerken want Ausnutria zet in op een groei van 30% per jaar. Hij denkt dat dit goed mogelijk is. "Farmel biedt melkveehouders concurrerende contracten qua melkprijs. Dat werkt goed en ik heb geen reden te twijfelen dat dat goed blijft werken. "Het speelveld qua zuivelindustrie is sterk in beweging, maar ook dat moet je in het juiste perspectief zien. Onze groei beïnvloedt de melkstroom naar andere zuivelbedrijven, maar FrieslandCampina blijft veruit de grootste speler. Ook geitenmelk hebben we extra nodig, maar ik verwacht dat onze huidige geitenboeren gemiddeld gezien nog wel iets verder doorgroeien."