Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Bee honest niet alleen voor de trouwe gebruikersgroep
"Aantrekkelijk voor de lichtgroene consument"
Tholen – Onlangs zijn de verpakkingen van Bee bonest vernieuwd. "We gaan over op doorzichtige flessen." Dat past beter bij het merk, waarbij eerlijkheid voorop staat. Met de nieuwe transparante flessen voor de bad & douche en haarverzorging kunnen we ook visueel meer onderscheid creëren tussen de verschillende productgroepen in het Bee honest-assortiment", vertelt Kristel van der Voorn namens producent de Traay. Ze geeft aan dat de vraag naar de producten nog altijd toeneemt. "Bee honest kan rekenen op een heel trouwe gebruikersgroep. We hebben inmiddels een heel toegankelijk en breed assortiment staan. Voor ons is het belangrijk om juist ook nieuwe bio-consumenten te bereiken met Bee honest. De producten staan tegen vriendelijke prijzen in het schap en daardoor is de lijn extra aantrekkelijk voor de lichtgroene consument."
De geschenkverpakking met drie Bee honest-zepen.
Er worden nog regelmatig nieuwe producten toegevoegd aan de verzorgingslijn. "Eén van de laatste toevoegingen is de geschenkverpakking met daarin drie Bee honest-zepen. Hier krijgen we goede reacties op. Het is een mooi cadeau."