Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Urtekram meest duurzame merk van Denemarken
Op 30 maart is Urtekram op de prestigieuze eerste plaats in de Deense duurzame merk index 2017 (sustainable brand index 2017) terechtgekomen. De duurzame merk-Index is de grootste studie van de Noordelijke regio gericht op de consument perceptie van duurzaamheid. Sustainable Brand Insight is het bedrijf achter de studie, die was gebaseerd op 32.000 interviews met consumenten in de Scandinavische landen en Nederland over de mate waarin zij merken als duurzame ervaren.
Sustainable Brand Insight selecteert de merken zelf voor opname in het onderzoek, gebaseerd op hun niveau van activiteiten in het land in kwestie, hun omzet en marktaandeel, evenals algemene naamsbekendheid in de betrokken markt. De studie is gebaseerd op de duurzame doelstellingen van de Verenigde Naties zoals omschreven in de UN Global Compact uitganspunten en de duurzame ontwikkelingsdoelen.