7 en 8 oktober in Berlijn:

Toekomstgerichte 'Natural & Organic Cosmetic Conference'

De 'International Natural & Organic Cosmetic Conference' wordt dit jaar gehouden op 7 en 8 oktober in het Ellington Hotel in Berlijn. De organisatoren geven aan dat de positieve feedback over de Natural & Organic Cosmetic Conference bemoedigend is. Het gaat om een veelzijdig internationaal programma op deze cosmetica-conferentie.

De natuurlijke en biologische cosmeticamarkt wint terrein. De schappen zijn gevuld, maar de retail heeft behoefte aan nieuwe prikkels om de doelgroepen die geïnteresseerd zijn in natuurlijke en biologische cosmetica te bereiken. De markt heeft behoefte aan sterke merken die inspelen op toekomstgerichte trends. Groeistrategieën van de toekomst - met een bredere visie - zal daarom de focus van het programma van de Natural & Organic Cosmetics Conference in Berlijn zijn.

De speeches en presentaties op de conferentie zullen gefocust zijn op groeistrategieën voor de toekomst en toekomstgerichte scenario's. Ook de debatten en discussies met internationale experts zullen toegespitst zijn op deze onderwerpen.



Futuroloog Prof. Dr. Harald Welzer en trendonderzoeker Lola Güldenberg zullen in hun presentaties ingaan op hoe de industrie en detailhandel kunnen voldoen aan de culturele verandering die invloed hebben op de gehele markt voor cosmetica en met name de natuurlijke en biologische cosmeticamarkt. "Tijdens de veelzijdige conferentie zullen internationale experts de markt onderzoeken, goede voorbeelden bespreken en nieuwe benaderingen in de detailhandel zullen aan de orde komen, waarbij rekening gehouden zal worden met het veranderende koopgedrag", legt Elfriede Dambacher, organisator van de conferentie, uit.

De onderwerpen van de conferentie Natural & Organic Cosmetics:
  • Groeistrategieën van de toekomst.
  • Ontwerp van de toekomst: Verpakkingscampagne voor natuurlijke en biologische cosmetica.
  • Het nieuwe zelfbeeld van de consument.
  • Onderzoek online en offline aankoop: Nieuwe benaderingen in de detailhandel.
  • Resource-efficiënte middelen voor nieuwe klanten.
  • Slowretail: Individualisering in retail.
  • Consolideren van voordelen: het uitbreiden van de internationale markten.

Klik hier voor meer informatie.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven