
Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- In memoriam Harmen Peters
- René Groenen en Gineke de Graaf nemen afscheid van biologisch-dynamische boerderij De Beersche Hoeve
- Fotoreportage: Bio-producenten op PLMA 2023
- "Diversiteit is altijd beter dan een monocultuur"
- Meer natuur, beter voor dierenwelzijn: maar boer Gerjo Koskamp kan het niet alleen
Top 5 - afgelopen maand
Gezamenlijke actie SoloBioMooi en 2Food
SoloBioMooi is een webwinkel met biologische huidverzorging en superfood. Pieter Hofland en Ingrid Lijffijt, oprichters van SoloBioMooi, verklaren: "We zijn erg blij met de samenwerking met 2Food. De Bionade-actie is de eerste van een serie gezamenlijke acties om zowel biologische producten (in dit geval biologische dranken) én biologische huidverzorging onder de aandacht van een breed publiek te brengen."
2Food is de distributeur van onder andere Bionade. Tony Wim van Eijden is oprichter van 2Food: "Ook ik ben erg enthousiast over deze samenwerking. En hoewel deze actie pas loopt zijn we nu alweer bezig met het volgende project. We zijn gezamenlijk de mogelijkheden aan het het bestuderen een volledig nieuw product op de Nederlandse markt te brengen. Een product dat precies tussen food en cosmetica in zit. We werken hard aan de voorbereidingen en begin volgend jaar vind de lancering plaats."
De Bionade-actie is van start gegaan op 17 oktober 2013 en op=op.
Voor meer informatie: Pieter Hofland, 06 28803369, pieter@solobiomooi.nl en deze website.
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-06-01 Nieuw: Bio Astaxanthine
- 2023-05-10 Nieuw: Gezichtspeelingsbar en Conditionerbar
- 2023-05-10 Natuurlijke zonnebrandgezichtcrème laat geen witte waas achter
- 2023-04-26 Van marktkraam naar winkelschap: The Lekker Company lanceert duurzame lippenbalsem bij Kruidvat
- 2023-04-25 "Onze behandelingen zijn altijd maatwerk"
- 2023-04-21 Nieuw: Skin Food Ultra-Light Dry Oil en Aroma Shower Happiness
- 2023-04-13 Nieuwe bag-in-box bulkverpakkingen van handzeep en wasmiddel
- 2023-04-11 Nieuwe Verstevigende Gezichtsverzorging met granaatappel en maca-peptiden
- 2023-04-04 Duurzame travel-set in de KLM-Frequent-flyer-gids
- 2023-04-04 "Ik kwam zelf op het idee voor deze maskers"
- 2023-03-31 Skin Food voor op brood
- 2023-03-29 Make-over voor shower gels en nieuwe geur: Mimosa & Blackcurrent
- 2023-03-24 Nieuw Brain Health-supplement: Active Mind Complex
- 2023-03-24 Weleda volgens Nederlandse consumenten het meest duurzame beautymerk
- 2023-03-22 Nieuwe driedelige skincare-lijn voor de gevoelige huid: Find Balance
- 2023-03-13 Nieuwe shampoo & body bar voor de gevoelige huid
- 2023-03-10 Bamboovement wint Best New Product Award Vivaness 2023 met natuurlijk wegwerpscheermesje
- 2023-03-10 Miljoenste potje deodorant verkocht na bescheiden start aan de keukentafel
- 2023-02-21 "Ander geurspectrum waarmee we weer nieuwe consumenten kunnen aanspreken"
- 2023-02-13 Nieuwe rijke body butter genomineerd voor Baby Innovation Award