Strategische samenwerking
Versplatform Nederland gaat De Groene Weg ondersteunen op het gebied van marketing en communicatie. Versplatform Nederland adviseert, begeleidt en ondersteunt de slagerijen op strategisch vlak. Daarnaast verzorgen ze de online diensten en instore communicatie. Allard Bakker, General Manager van De Groene Weg, is verheugd met de overeenkomst: "Versplatform Nederland is een organisatie die iets toevoegt aan onze De Groene Weg-formule. We hebben ambitieuze plannen met De Groene Weg en ik ben er zeker van dat Versplatform Nederland ons gaat helpen die te realiseren."Allard Bakker (De Groene Weg) en Erik Nuijten (VPNL).
De Groene Weg slagerijen
De biologische slagers van De Groene Weg maken zich iedere dag sterk voor lekker, natuurlijk vlees. De Groene Weg slagers verkopen uitsluitend vleesproducten die afkomstig zijn uit de biologische landbouw. De gehele keten is in eigen regie, vanaf de biologische boerderijen die de dieren exclusief aan De Groene Weg leveren tot aan de winkel. Er zijn 13 ambachtelijke slagerijen van De Groene Weg in Nederland en de markt biedt ruimte voor verdere groeimogelijkheden.Versplatform Nederland
Versplatform Nederland is de specialist in versmarketing. Ontstaan vanuit de gedachte dat versspecialisten zich als collectief sterker kunnen profileren, biedt Versplatform Nederland creatieve oplossingen aan versspecialisten uit alle versbranches. Versspecialisten versterken elkaar en gezamenlijk kan er een vuist gemaakt worden. 'Het geheel is sterker dan de som der delen'. Zonder uiteraard het lokale en individueel onderscheidende aspect uit het oog te verliezen.Voor meer informatie: www.degroeneweg.nl