'De slimste in het schap'
De meeste wasmiddelen zijn nog steeds gemaakt van schadelijke stoffen. Met de campagne 'de slimste in het schap' wil Ecover, de internationale pionier in ecologische was- en schoonmaakproducten, duidelijk maken dat het gebruik van ecologische wasproducten de slimste manier is om milieuvriendelijk te wassen. "Veel consumenten weten helemaal niet welke schadelijke stoffen er vaak in wasmiddel zitten en hoe schadelijk dit kan zijn voor je huid, je gezin en je gezondheid", aldus Tom Domen, Long Term Innovation Manager bij Ecover. "Met de Ecover waszak-actie willen we bij de consument positieve aandacht creëren, ze beter informeren over de voordelen van ecologisch wassen én motiveren om duurzamer te leven."Brabantse Milieufederatie
Brabant Zevenbergen is zich zeer bewust van het belang van een ecologische omgeving. Een goed voorbeeld is de Brabantse Milieufederatie, een stichting die door middel van voorstellen en projecten al veertig jaar opkomt voor een schoon milieu, een vitale natuur en een gevarieerd landschap. Ook producten als die van Ecover sluiten aan bij de milieufilosofie van Zevenbergen.Over Ecover
Ecover is de grootste producent van ecologische was - en schoonmaakproducten in Europa. Ecover heeft zijn hoofdvestiging in Malle en de producten zijn beschikbaar in meer dan 40 landen. Met meer dan 30 jaar ervaring in onderzoek en ontwikkeling, produceert Ecover was - en schoonmaakproducten op basis van hernieuwbare, plantaardige ingrediënten en mineralen, die de beste resultaten leveren aan een eerlijke prijs. Dankzij het uitgebreid gamma van producten kan iedere consument op een gemakkelijke manier een steentje bijdragen voor een beter milieu. Ecover voldoet aan de extern gecontroleerde ISO 14001, milieunorm. Time Magazine en United Nations Environment Programme (UNEP) kenden Ecover in het verleden diverse awards toe.Voor meer informatie: www.ecover.com