Het bio-handelsbedrijf Rewe (uit Keulen) heeft op een succesvolle manier een nieuwe merkstrategie opgezet. Als beloning voor de nieuwe strategie heeft het bedrijf nu de IMAS-Anzeigentest' gewonnen. Het displaydesign met heldere tekst maakt de consument snel duidelijk wat hij of zij kan verwachten van het product. Het merk belooft dat de herkomst van de producten te traceren is en dat de pastasaus enkel biologische grondstoffen bevat.
Bron: W&V

Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Fotoreportage zomereditie BIOFACH - de Nederlandse exposanten
- Biohuis teleurgesteld over verkennend gesprek met kabinet over stikstof
- "Milieumaatregelen voor landbouw zijn doeltreffend en gaan niet ten koste van voedselproductie"
- Zeewierboerderij en verwerkingsunit Dutch Seaweed Group Skal-gecertificeerd
- Zoetwaterbassin campingeigenaar redmiddel voor Zeeuwse boeren
Top 5 - afgelopen maand
- Lidl als eerste grote retailer met alle winkels biologisch gecertificeerd
- Fotoreportage zomereditie BIOFACH - de Nederlandse exposanten
- Biohuis teleurgesteld over verkennend gesprek met kabinet over stikstof
- "Milieumaatregelen voor landbouw zijn doeltreffend en gaan niet ten koste van voedselproductie"
- "Ik wil weleens zien wie ons op dit moment qua kostprijs kan verslaan"
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-07-22 Aziatische lijn uitgebreid met Indonesische producten
- 2022-07-22 "Buitengewoon interessante producten, vooral vanwege de lage glycemische index"
- 2022-07-22 "Het van nature hoge suikergehalte van onze dadels geeft ons een duidelijk concurrentievoordeel"
- 2022-07-21 Wat kun je doen met het productieafval van pindakaas en appelsap?
- 2022-07-20 "Handmade in Belgium"-label voor biologische koekjes
- 2022-07-19 Nieuwe La Vida Vegan notenpasta's hebben notenaandeel van 85%
- 2022-07-18 Zoete zomer met drie nieuwe bio-honingvarianten en een vegan alternatief
- 2022-07-18 Veel nieuwkomers tussen 2.000 bezoekers planten- en kruidenmarkt van Het Blauwe Huis
- 2022-07-11 Chocoladepionier in crisistijd
- 2022-07-06 Nieuw: een snoeppot vol dadel treats
- 2022-07-04 "Ik dacht eigenlijk dat dit in ons kleine land niet mogelijk was"
- 2022-07-01 "Basilicumolie, waar het allemaal mee begon, is nog altijd ons meest populaire product"
- 2022-07-01 QR-code neemt consument bij de hand in de wereld van specerijen
- 2022-06-23 Oekraïense bio-sector verkeert in zeer zwaar weer
- 2022-06-22 Nieuw: Vegan chocoladefudge en dropfudge
- 2022-06-15 Nieuwe popcornvariant Moonpop: Salted Caramel
- 2022-06-14 Dadel treats nieuwkomer in tussendoortjesschap
- 2022-06-14 Heerlijkheid Mariënwaerdt nieuw bij online bio-groothandel Amanvida
- 2022-06-13 Afrika herontdekt eigen graan
- 2022-06-02 Duitse eiwitrepen nu bij Albert Heijn