Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Boy band van Yeo Valley vult eerste reclame van X Factor

Yeo Valley, het Britse biologische zuivelmerk dat beroemd is geworden door de advertenties met rappende boeren, gaat op herhaling. Tijdens de eerste uitzending van 'The X Factor' aanstaande zaterdag zal de eerste reclamebreak gevuld worden met een twee minuten durende clip.

In de clip zingt de landbouwgeïnspireerde 'boy band' The Churned een ballad met de titel Forever. Kortere versies va de advertentie zullen ook tussen de aankomende uitzendingen van X Factor vertoond worden.



De marketingcampagne heeft een budget van 2,5 miljoen pond. Dit is meer dan twee keer zo veel als de campagne vorig jaar. Deze resulteerde toen in een omzetstijging van 15 procent.

Deze campagne maakt deel uit van de langetermijnstrategie van het bedrijf om de biologische melkveehouderij modern en toegankelijk te maken.

Een tipje van de sluier

De songtekst van 'Forever' bevat de volgende regels: "Yeo Valley, Naturally. We won’t change, no never. We’ll farm this way forever and ever".
Publicatiedatum: