Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Boy band van Yeo Valley vult eerste reclame van X Factor
Yeo Valley, het Britse biologische zuivelmerk dat beroemd is geworden door de advertenties met rappende boeren, gaat op herhaling. Tijdens de eerste uitzending van 'The X Factor' aanstaande zaterdag zal de eerste reclamebreak gevuld worden met een twee minuten durende clip.
In de clip zingt de landbouwgeïnspireerde 'boy band' The Churned een ballad met de titel Forever. Kortere versies va de advertentie zullen ook tussen de aankomende uitzendingen van X Factor vertoond worden.
De marketingcampagne heeft een budget van 2,5 miljoen pond. Dit is meer dan twee keer zo veel als de campagne vorig jaar. Deze resulteerde toen in een omzetstijging van 15 procent.
Deze campagne maakt deel uit van de langetermijnstrategie van het bedrijf om de biologische melkveehouderij modern en toegankelijk te maken.
Een tipje van de sluier
De songtekst van 'Forever' bevat de volgende regels: "Yeo Valley, Naturally. We won’t change, no never. We’ll farm this way forever and ever".