Puur Mieke wint voor vierde keer prijs voor beste webwinkels van Nederland

"We willen graag de gezonde Bol.com van Nederland worden"

Op 25 maart werden er voor de 19e keer Shopping Awards uitgereikt aan de beste webwinkels van Nederland. Dit keer niet tijdens een gala avond, maar met een online editie. In de categorie ‘eten en drinken’ won Puur Mieke de prestigieuze gouden award. Puur Mieke mag zich hiermee voor de 4e keer op rij een van de beste webwinkels van Nederland noemen in haar branche. Puur Mieke kreeg van de consumenten en de vakjury gemiddeld het hoogste rapportcijfer, waarmee ze de andere webshops in deze categorie achter zich liet.

Puur Mieke is gevestigd in het Brabantse Boekel en een initiatief van Mieke Hendriks. Met de webshop wil zij iedereen op een eerlijke en betrouwbare manier adviseren in het gebruik van pure producten. Alle producten in de webshop zijn persoonlijk door Mieke nagekeken en zijn glutenvrij, lactosevrij, sojavrij, gistvrij, gmo-vrij en bpa-vrij. Ook zijn alle producten vrij van geraffineerde suiker, vrij van slechte e-nummers, waar mogelijk biologisch en vrij van weekmakers.

Je vindt in de webshop niet alleen alles over voeding en supplementen, maar ook verzorgingsproducten, gebruiksartikelen en boeken. Daarnaast houdt Mieke ook een blog bij waar ze uitgebreide informatie deelt over verschillende onderwerpen, plus een scala aan gezonde recepten.

Wie een bestelling bij Puur Mieke plaatst, krijgt deze plasticvrij en zo milieuvriendelijk mogelijk verpakt geleverd. Er wordt hiervoor uitsluitend gerecycled papier gebruikt. Zelfs glaswerk wordt verpakt met speciaal gestanst papier. Om pakketjes stevig dicht te plakken wordt er plasticvrije ECOtape gebruikt, waardoor de gehele verpakking bij het oud papier kan. 

Mieke Hendriks is begonnen in haar tuinhuisje. “In het begin deed ik alles zelf, de producten beheren op de webshop en het inpakken en het verzenden. Inmiddels is het gegroeid naar een bloeiend bedrijf met negentien medewerkers”. Ze runt het bedrijf met passie en dat straalt uit in alles wat ze doet. “De klanten krijgen bij elke bestelling een persoonlijk handgeschreven kaartje. Vaak doe ik er een sample bij, van iets wat ze kunnen uitproberen”.

Ondanks de groeiambities blijft klantenservice het belangrijkste. “Als die goed is, komen mensen vanzelf terug naar onze webwinkel. We willen graag de gezonde bol.com van Nederland worden, een begrip als het ware”.

Voor meer informatie: www.puurmieke.nl 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Rss Twitter

© BioJournaal.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven