Delphine Van Goethem van de Paddestoel:

"Wij willen hét veggieburgermerk van België worden"

Het Belgische bedrijf achter de labels 'de Paddestoel' en ‘The Bio Veggie Company' wil bio en veggie toegankelijk maken voor iedereen. Zaakvoerster Delphine Van Goethem heeft de ambitie om hét veggieburgermerk van België te worden. "We willen dat merk zijn waaraan jij spontaan denkt als je een veggieburger koopt."

De Paddestoel begon reeds in 1988 met het produceren van biologische en vegetarische burgers in de eigen keuken. Drie decennia later is het bedrijf uitgegroeid tot een vaste waarde in bio & veggie. In 2014 nam Delphine Van Goethem het bedrijf over, samen met twee stille vennoten. Elke dag bereiden ze in Temse zo'n 12 verschillende soorten verse kroketten, burgers en nuggets, bijvoorbeeld de spinazieburger of de kroketjes van linzen. 

Klik hier om verder te lezen

Bron: Bio mijn natuur

 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven