Eelco de Vries, Lekkerland:

"Smart Choice-concept helpt consument bij het maken van bewuste keuze"

Met het concept Smart Choice wil Lekkerland de consument verleiden om te kiezen voor een meer verantwoord product, in de breedste zin van het woord. Smart Choice is een paraplu voor verschillende producten die vallen onder een 'bewuste keuze'. Dat kunnen biologische koeken zijn, mueslirepen met minder suiker, veganistische tussendoortjes, maar ook caloriearme drankjes. Lekkerland werkt bij dit concept met verschillende merken. Zo kunnen ondernemers onder andere kiezen uit de drankjes van Innocent en VitHit, repen van Nakd, of fruitsnacks van 5th season.

Het concept Smart Choice werd in de zomer van 2018 gelanceerd. Een proefpakket met een speciaal magazine is vorig jaar naar de retailers gestuurd als kick off van het concept. Daarnaast is het concept gepresenteerd op de beurs van Lekkerland in Maarssen afgelopen maart. Momenteel wordt op enkele locaties al geëxperimenteerd met dit nieuwe thema.

Klik hier om verder te lezen

Bron: Tankpro


Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven