Herman Insinger, Farm Brothers:

"Wij willen concurrentie met doornee aanbod aangaan door samen te werken met grote retailers"

Wie weleens over de vloer komt bij een van de grote Nederlandse supermarktketens, heeft ze misschien wel zien liggen. Farm Brothers prijst zichzelf op kleurige verpakkingen aan als het nummer 1 biologische koekje van Nederland. Niet in het dieetschap, tussen het glutenvrije en biologische aanbod, maar in het gangbare koekschap.

"We willen daar liggen waar het grootste deel van de consumenten komt en het andere fabrikanten pijn doet", verklaart medeoprichter Teyler Padberg (32) de opmerkelijke keuze. "Veel andere bio-merken kiezen voor de niche – waar bio nog steeds inzit – maar wij willen de concurrentie aangaan met het doorsnee aanbod. En daarom ook graag samenwerken met grote retailers."

Klik hier om verder te lezen.

Bron: Nieuwe Oogst


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven