Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Choice Organic Teas viert 30-jarig bestaan

Choice Organic Teas, de "Original Organic Tea Company" en de marktleider op het gebied van biologische theeën, viert zijn 30-jarige jubileum in het maken van heerlijke theeën die goed zijn voor mensen én voor de planeet.

Moederbedrijf Granum begon als importeur en distributeur van kookgerei en biologische macrobiotische ingrediënten voor natuurvoedingswinkels in het hele land. De schaarsheid van biologische theeën op de markt was de inspiratie voor de lancering van het merk Choice Organic Teas in 1989, wat het toen het eerste exclusief biologische theebedrijf in het land was. Het bedrijf is sindsdien flink uitgebreid en heeft nu zelfs theeverpakkingsmachines in zijn fabriek in Seattle, waar ze meer dan 70 soorten biologische thee produceren die ze zowel nationaal als internationaal afzetten. De eerste geïmporteerde theeën, Twig Kukicha, Bancha Hojicha en Premium Japanese Green zijn nog steeds beschikbaar in de meeste natuurvoedingswinkels in het land.

"Ons 30-jarig bestaan danken we aan de voormalige en huidige medewerkers die allen hebben bijgedragen aan het succes van het bedrijf. Het is een goede tijd om terug te kijken en de telers, leveranciers, handelspartners en natuurlijk onze klanten hartelijk te bedanken. Door te kiezen voor sociale en ecologische verantwoordelijkheid, hebben we de lat hoger gelegd voor de sector en dit heeft ons veel uitdaging en plezier gebracht," vertelt Ray Lacorte, senior vicepresident bij Choice Organic.

Als het eerste biologische theebedrijf in de VS blijft Choice Organic Teas marktleider binnen de industrie en blijft duurzaamheid van essentiële waarde. In 2000 werd het theemerk het eerste dat Fair Trade™ gecertificeerde theeën inkocht en in 2010 waren ze de eerste die een Non-GMO Project Verification ontvingen. Langdurige en nauwe samenwerkingen met telers en leveranciers over de hele wereld, samen met de loyale, hardwerkende medewerkers in Seattle, hebben bijgedragen aan het succes van het vertrouwde theemerk. De toewijding aan authenticiteit en hoge kwaliteit proef je dan ook in iedere slok.

Bron: PR Newswire

Publicatiedatum: