Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Udea App biedt weer stukje extra bestelgemak"

Bestellijst samenstellen met je mobieltje

Tholen - Udea introduceert de Udea App voor iPhone-gebruikers. "Winkeliers kunnen met de app nu ook eenvoudig via de mobiele telefoon bestellingen plaatsen. Hiermee bieden we dus weer een stukje extra bestelgemak. We verwachten dat de app binnen nu en twee maanden ook voor Android-telefoons beschikbaar zal zijn", vertelt Hans van Mierlo. De marketingmanager van Udea geeft aan dat de eerste reacties positief zijn. "De winkeliers zijn van mening dat de app het bestelproces echt overzichtelijker maakt, hierdoor kunnen ze flink wat tijd besparen."
 


Hans geeft aan dat Udea eerst verbeteringen aan de website doorgevoerd heeft en dat ze daarna aan de slag zijn gegaan met de doorontwikkeling van deze app. "Er komt ook een mobiele versie van de website. Bij zuivel zie je nu bijvoorbeeld twee kolommen. Links staat de prijs voor 1 artikel en daarnaast staat de prijs voor een hele colli. Je ziet in 1 oogopslag wat je bespaart bij het bestellen van een hele colli. Ook bij bijvoorbeeld kazen wordt de prijs voor een heel wiel getoond, naast de kiloprijs. Hierdoor is het voor de gebruiker veel inzichtelijker en weet hij precies wat hij bestelt. Toen we dit gereed hadden, zijn we verder gegaan met de app."
 


Udea voegt met de app extra bestelgemak toe voor de klant. "Naast het bestellen via de webshop achter de computer of via de modem, is het dankzij de Udea App mogelijk om door middel van de barcode met de telefoon het product in te scannen, aantallen in te voeren en zo een bestellijst samen te stellen. Naast de barcodescan is het op de webshop mogelijk om een persoonlijke bestel- en favorietenlijst te maken. Dit kan bijvoorbeeld een lijst per dag opgesteld worden, wat zeker voor wat zeker voor winkels, horeca en foodservice handig is."



Er is bij de ontwikkeling van de app veel aandacht geschonken aan het gebruiksgemak. "Hierbij hebben we ook verschillende winkeliers om hun mening gevraagd. Er zijn wat nieuwe functionaliteiten bij gekomen, dit maakt het bestelproces duidelijker en overzichtelijker. Zo krijgt de gebruiker bij het intikken van een woord allerlei zoeksuggesties te zien en kan men eenvoudig binnen de verschillende categorieën zoeken."

Klik hier voor meer informatie over de Udea App.

Voor meer informatie:

Hans van Mierlo
Udea
Doornhoek 4040
5465 TD Veghel
0413 256700
hvmierlo@udea.nl
www.udea.nl