Bij Ekoplaza geven ze tijdens de Bio10daagse meer aandacht aan de huismerkproducten. Gedurende twee weken worden, iedere week, diverse productcategorieën uitgelicht. Tijdens de 'LKKRDR van eigen merk weken' maakt de consument kennis met het onderscheidend biologisch aspect van de huismerkproducten. Ekoplaza neemt de consumenten mee in bijzondere achtergrondverhalen. Daarmee laat de biologische supermarkt zien waarom deze huismerkproducten écht LKKRDR zijn. LKKRDR voor de consument zelf, maar ook LKKRDR voor mens, dier én milieu.
Diverse producten binnen deze categorieën zijn ook direct in de aanbieding. De pastasauzen bijvoorbeeld, van Italiaanse biologische tomaten uit volle grond. Of de romige kaas, met melk van Hollandse koeien van boer Wicher. En de bakmiddelen van een familiebedrijf waarmee Ekoplaza al jarenlang een succesvolle relatie heeft.
Klik hier voor de achtergrondverhalen voor de productcategorieën die deze week uitgelicht worden tijdens de 'LKKRDR van eigen merk weken'.

Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Patty Brard weggestuurd van bio-boerderij op Ibiza
- Tweede Kamer: "Ondersteun biologische koplopers in stikstofaanpak"
- Fotoreportage: Jubileumjaar De Groene Passage feestelijk afgetrapt met Zomermarkt
- Anders Invest Food & Agri fonds participeert in Horizon Natuurvoeding
- De Speld steekt de draak met biologisch
Top 5 - afgelopen maand
- In memoriam: Frans baron van Verschuer
- "We zeiden tegen elkaar: als we dit doen, dan gaan we voor 100% biologisch"
- John Arink gaat discussie aan met Henk Bleker bij Humberto op RTL4
- Patty Brard weggestuurd van bio-boerderij op Ibiza
- Ronald van Marlen spreekt Rabobank-aandeelhouders aan op verantwoordelijkheid voor 'landbouwpuinhoop'
'LKKRDR van eigen merk weken'
Ekoplaza neemt consument mee in bijzondere achtergrondverhalen
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-07-06 Lege schappen door de boerenprotesten?
- 2022-07-05 Schommeling in omzetgroei supermarkten verwacht voor de komende jaren
- 2022-07-05 Vlissingen maakt kennis met Bio Drôme
- 2022-07-05 "Soms heb je een crisis nodig om verandering teweeg te brengen"
- 2022-07-05 Blokkades boeren bij distributiecentra supermarkten blijven voortduren
- 2022-07-01 Superunie met NielsenIQ aan de slag voor marktdata
- 2022-07-01 Alnatura ontvangt New Work Award 2022 voor het concept 'collegiale samenwerking'
- 2022-06-30 Servicesuper Plus troeft Dirk en Lidl af in Zomerrapport GfK
- 2022-06-28 Odin winkel aan de Bilderdijkstraat in Amsterdam geopend
- 2022-06-28 Bee Eco opent in Beverwijk
- 2022-06-27 De Speld steekt de draak met biologisch
- 2022-06-27 Geslaagde zomermarkt natuurvoedingswinkel De Wiershoeck
- 2022-06-24 Odin Westerpark verhuist naar Amsterdamse Bilderdijkstraat
- 2022-06-23 Verdere consolidatie van biologische voeding in Wallonië in 2021
- 2022-06-23 Flitsbezorger Zapp staat voor vertrek uit Nederland
- 2022-06-23 Aldi blijft vertraging oplopen met kassaloze super in Utrecht
- 2022-06-23 Certificeringssystematiek voor verkoop onverpakte bio-producten voor supermarktketens vereenvoudigd
- 2022-06-22 "Gorillas en Flink winnen flitsstrijd"
- 2022-06-22 Online marktaandeel Picnic gelijk met Albert Heijn
- 2022-06-21 Tweede Ekoplaza Foodmarqt geopend