Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
'LKKRDR van eigen merk weken'

Ekoplaza neemt consument mee in bijzondere achtergrondverhalen

Bij Ekoplaza geven ze tijdens de Bio10daagse meer aandacht aan de huismerkproducten. Gedurende twee weken worden, iedere week, diverse productcategorieën uitgelicht. Tijdens de 'LKKRDR van eigen merk weken' maakt de consument kennis met het onderscheidend biologisch aspect van de huismerkproducten. Ekoplaza neemt de consumenten mee in bijzondere achtergrondverhalen. Daarmee laat de biologische supermarkt zien waarom deze huismerkproducten écht LKKRDR zijn. LKKRDR voor de consument zelf, maar ook LKKRDR voor mens, dier én milieu.



Diverse producten binnen deze categorieën zijn ook direct in de aanbieding. De pastasauzen bijvoorbeeld, van Italiaanse biologische tomaten uit volle grond. Of de romige kaas, met melk van Hollandse koeien van boer Wicher. En de bakmiddelen van een familiebedrijf waarmee Ekoplaza al jarenlang een succesvolle relatie heeft.
 
Klik hier voor de achtergrondverhalen voor de productcategorieën die deze week uitgelicht worden tijdens de 'LKKRDR van eigen merk weken'.
Publicatiedatum: