Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Lekker met minder suiker'-campagne bij Koffietijd

Nederlanders krijgen anderhalf tot twee keer te veel suiker binnen. Samen met Ekoplaza is het Diabetes Fonds daarom de campagne Lekker Met Minder Suiker gestart om mensen bewust te maken van hun suikerinname. Hanneke Dessing, directeur van het Diabetes Fonds, schoof aan bij Koffietijd om meer over de campagne te vertellen, die erop gericht is diabetes type 2, inmiddels volksziekte nummer één, uit te bannen.

Eén van de initiatieven van de het Diabetesfonds is de campagne 'Lekker Met Minder Suiker Weken'. Van 29 maart tot en met 2 mei staan alle 75 filialen van Ekoplaza in het teken van deze bewustwordingscampagne met als motto 'Open je ogen voor suiker'. Om het je makkelijker te maken, hebben het Diabetes Fonds en Ekoplaza samen producten geselecteerd met minder suiker. Voor een goede gezondheid hoef je niet volledig suikervrij te eten.



Bron: Koffietijd
Publicatiedatum: