Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Steeds meer mensen zien dat wij echt kwaliteit bieden"

'Bio aan huis' blijft zichzelf ondanks toegenomen concurrentie

Acht jaar na de start heeft biologische bezorgservice Bio aan Huis (initiatief van bio-akkerbouwbedrijf Hoeve Doelwyck) te kampen met concurrentie van diverse grote partijen, zoals HelloFresh. Toch heeft Bio aan huis niet de ambitie om buiten Zuid-Holland te gaan bezorgen. Boerin Shaula Taks geeft in een interview met Outofhomeshops aan dat dit hen wel gevraagd is. "Maar dit past niet bij ons. Ons bedrijf is kleinschalig, we willen het contact met de klant houden en niet met voedsel gaan slepen." Ze erkent dat de concurrentie toegenomen is en dat ze er daardoor 'harder aan moeten trekken'. "Maar we hebben ook profijt van deze concurrentie: steeds meer mensen zien door die andere aanbieders dat wij echt kwaliteit bieden. Veel foodboxaanbieders zeggen namelijk dat ze alles biologisch en milieugericht doen, maar dat doen ze maar deels."


Bio aan huis ontving begin april het EKO-keurmerk Winkels.

Klik hier voor het volledige artikel.

Voor meer informatie: www.bioaanhuis.nl

Bron: Outofhomeshops
Publicatiedatum: