Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Zuiver Zuivel - hoogtepunten van 2014

Ze hebben bij Zuiver Zuivel niet stilgezeten in 2014. Dit blijkt uit de hoogtepunten die in dit artikel voorbij komen. Ten eerste de introductie van Zuiver Zuivel, naturel en aardbei. "Zuiver Zuivel Griekse Stijl yoghurt is een heerlijk dikke yoghurt, waarbij we dubbel zoveel melk gebruiken als voor gewone yoghurt. Bij de bereiding wordt halfvolle melk gebruikt. Door yoghurt in te dikken ontstaat een heerlijk dikke yoghurt. Hierdoor is Zuiver Zuivel Griekse Stijl yoghurt rijk aan proteïnen, extra stevig en heerlijk vol van smaak. Maar toch bevat ze niet meer vet dan gewone volle yoghurt. Zuiver Zuivel Griekse Stijl is heerlijk voor tussendoor of na de maaltijd. Maar ook een ideaal product voor sporters dus", vertelt Corine Witkamp.



Corine noemt ook de deelname aan het EkoTown festival op 21 en 22 juni in het Amsterdamse Bos. "Op dit festival was de verkoop van onze smoothies een groot succes, evenals het zelf boterschudden." De Lekker naar de Boer-dagen mogen ook niet ontbreken in dit jaaroverzicht. "Hieraan deden in totaal 16 Zuiver Zuivel-veehouders mee. In totaal zijn 7000 bezoekers bij deze 16 veehouders langs geweest."


Zuiver Zuivel op EkoTown.

Verder is Zuiver Zuivel in 2014 online gegaan op social media. "Daar houden we nu iedereen op de hoogte van gebeurtenissen over Zuiver Zuivel; de producten, proeverijen, maar ook nieuws, weetjes over de veehouders en open dagen." Zuiver Zuivel heeft op facebook inmiddels al 5156 volgers.


Foto tijdens de opnames van de bedrijfsfilm.

Zuiver Zuivel is ook trots op de bedrijfsfilm die gemaakt is om nog meer inzicht te geven in wat er voorafgaat voordat het product in de winkel staat:



Corine besluit: "En wat gebleven is zijn de proeverijen in de winkels. Daar zullen we volgend jaar zeker mee doorgaan. Dus: Houdt onze facebookpagina en twitter in de gaten voor data en locaties. Fijne feestdagen en tot in 2015!"


Eén van de proeverijen.

Voor meer informatie: www.zuiverzuivel.nl
Publicatiedatum: