Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Steunt Serious Request-actie

Weleda Benelux opent pop-up store in Haarlem

Weleda, producent van natuurcosmetica, heeft begin december haar allereerste pop-up store geopend in de Zijlstraat in Haarlem. Met deze tijdelijke winkel op een centrale locatie wil Weleda gedurende een maand haar unieke belevingswereld dicht bij de consument brengen. Bovendien zal de organisatie ook geld inzamelen voor Serious Request 2014, georganiseerd vanuit het Glazen Huis op de Grote Markt in Haarlem.

Het verhaal achter de producten

Deze pop-up store is een primeur voor Weleda Benelux en het concept zal -indien succesvol- herhaald worden in andere Nederlandse en Belgische steden. Het hoofddoel van deze tijdelijke winkel is echter niet het verkopen van producten. Deze worden immers breed verdeeld via een netwerk van onder andere natuurwinkels en drogisterijen. Maaike Stufkens, Marketing Manager Weleda Benelux: "In onze pop-up stores willen we consumenten in de eerste plaats laten kennismaken met de Weleda Wereld. Hierin spelen onze producten de hoofdrol, maar we willen vooral het verhaal erachter vertellen: de eerlijke, natuurlijke ingrediënten, de werkzaamheid en de kwaliteit. Zo is er een schoonheidsspecialiste aanwezig die persoonlijk advies en behandelingen geeft."


Duindoorn voor Serious Request

Ook in Haarlem, niet ver van de Weleda pop-up store, bevindt zich het Glazen Huis. Vanuit deze locatie organiseert radiozender 3FM Serious Request 2014, de bekende inzamelactie ten voordele van het Rode Kruis. Weleda steunt deze actie door consumenten zelf het bedrag te laten bepalen wat ze willen neertellen voor drie producten: Duindoorn Voedende Bodylotion, Duindoorn Vitaliserende Handcrème en Duindoorn Vitaliseringsdouche. De volledige opbrengst van de verkoop van deze serie gaat naar Serious Request.

Praktisch

Adres: Zijlstraat 59, 2011 TK Haarlem
Open van woensdag 3 december tot woensdag 24 december 2014 vanaf 12:00 uur 's middags. Maandag en dinsdag gesloten.

Voor meer informatie: www.weleda.nl
Publicatiedatum: