Het verhaal achter de producten
Deze pop-up store is een primeur voor Weleda Benelux en het concept zal -indien succesvol- herhaald worden in andere Nederlandse en Belgische steden. Het hoofddoel van deze tijdelijke winkel is echter niet het verkopen van producten. Deze worden immers breed verdeeld via een netwerk van onder andere natuurwinkels en drogisterijen. Maaike Stufkens, Marketing Manager Weleda Benelux: "In onze pop-up stores willen we consumenten in de eerste plaats laten kennismaken met de Weleda Wereld. Hierin spelen onze producten de hoofdrol, maar we willen vooral het verhaal erachter vertellen: de eerlijke, natuurlijke ingrediënten, de werkzaamheid en de kwaliteit. Zo is er een schoonheidsspecialiste aanwezig die persoonlijk advies en behandelingen geeft."Duindoorn voor Serious Request
Ook in Haarlem, niet ver van de Weleda pop-up store, bevindt zich het Glazen Huis. Vanuit deze locatie organiseert radiozender 3FM Serious Request 2014, de bekende inzamelactie ten voordele van het Rode Kruis. Weleda steunt deze actie door consumenten zelf het bedrag te laten bepalen wat ze willen neertellen voor drie producten: Duindoorn Voedende Bodylotion, Duindoorn Vitaliserende Handcrème en Duindoorn Vitaliseringsdouche. De volledige opbrengst van de verkoop van deze serie gaat naar Serious Request.Praktisch
Adres: Zijlstraat 59, 2011 TK HaarlemOpen van woensdag 3 december tot woensdag 24 december 2014 vanaf 12:00 uur 's middags. Maandag en dinsdag gesloten.
Voor meer informatie: www.weleda.nl