
Abonneren
Vacatures
- Leidinggevende snijderij
- Fruitteler / gewasverzorger boomkwekerij
- Teeltspecialist
- Accountmanager
- Agrarisch medewerker - Veredeling
- Logistiek Medewerker Groenten en Fruit
- Teler - Teeltspecialist - Hoofd Teelt - Head Grower
- Teamleider Productie
- Productiemedewerker
- Medewerker Sales Support
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Is rauwe melk kefir de nieuwe superdrank?
- Voorstel bio-boeren moet forse daling consumentenprijs mogelijk maken
- Radicaal, biologisch en dynamisch
- Cornelis Mosselman zamelt geld in om producten te doneren aan Voedselbank
- Nieuwe lijn met biologische bakkerijproducten van Nederlandse bodem: Driekant Vitale Voeding
Top 5 - afgelopen maand
- Wetenschappelijke studie toont aan dat synthetische bestrijdingsmiddelen gevaarlijker zijn dan natuurlijke middelen
- Is rauwe melk kefir de nieuwe superdrank?
- Vogelgriepvaccin stapje dichterbij
- Voorstel bio-boeren moet forse daling consumentenprijs mogelijk maken
- Fotoreportage: Nederlandse exposanten op Biofach/Vivaness 2023
Zonnatura vervolgt haar campagne 'Wat is er met ons eten gebeurd?'
De in april gestarte campagne heeft de afgelopen tijd veel los gemaakt. Zo kwamen er veel enthousiaste reacties op social media en was er een duidelijke stijging in zowel de verkoop van producten als het aantal Facebook fans. Vanaf vandaag wordt de campagne voortgezet met deze keer focus op Zonnatura groene thee. Als marktleider in biologische thee wil Zonnatura consumenten graag laten kennismaken met pure groene thee die smaakt zoals de natuur het bedoeld heeft. Naast een nieuwe tv-commercial vindt er wederom samplingactie plaats via social media.
Met de campagne wil Zonnatura consumenten ondersteunen meer bewuste keuzes te maken als het om voeding gaat. Hierbij sluit Zonnatura aan bij de huidige trend naar verantwoorde voeding. Zonnatura gelooft in de kracht van de natuur en past dit principe toe door zoveel mogelijk te werken met biologische en natuurlijke ingrediënten. Hierdoor blijven de oorspronkelijke smaak en voedingsstoffen zoveel mogelijk behouden.
Zonnatura zet hiermee de filosofie voort van oprichter en kruidenexpert Willem C. Smits, een man met een passie voor de authentieke kracht van de natuur. Al sinds 1954 vertaalt Zonnatura zijn gedachtegoed in verantwoorde en lekkere producten. Het huidige assortiment van Zonnatura bestaat uit muesli, sappen, thee, tussendoortjes, broodbeleg en aanvullende voeding zoals lijnzaad en haverzemelen.
Bekijk de tv-commercial hieronder:
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-24 "Met drie-eenheid soda, groene zeep en schoonmaakazijn kan je alle schoonmaakklussen aan"
- 2023-03-24 Lidl Zwitserland verkoopt meer bio-producten
- 2023-03-23 Verrassende retailconcepten in Nederlands-Duits grensgebied
- 2023-03-21 Duurzame producten en circulaire diensten komen samen in nieuw duurzaam warenhuis Tomo
- 2023-03-21 Vijf jaar Too Good To Go in Nederland: 18 miljoen maaltijden gered
- 2023-03-16 Nauwelijks prijsverschil tussen supermarkt en bio-speciaalzaak
- 2023-03-08 Trendcafé bezoekt Jumbo Foodmarkt Naaldwijk
- 2023-03-06 Odin Joure geopend
- 2023-02-27 43e Dille & Kamille-winkel geopend in Apeldoorn
- 2023-02-27 Britse biologische markt groeide met 1,6% naar meer dan 3,1 miljard pond
- 2023-02-24 "We hebben laten zien dat de bio-speciaalzaken heel serieus bezig zijn"
- 2023-02-22 Ook in 2023 de beste Duitse bio-handelaar
- 2023-02-20 Albert Heijn stopt met invliegen groenten en fruit
- 2023-02-17 "26 miljoen is in relatie tot alle problemen die er zijn, een heel klein bedrag"
- 2023-02-17 Toezichthouder ACM tegen telers en retail: "Werk vaker samen"
- 2023-02-15 "Supermarkten maken biologische groenten onnodig duur"
- 2023-02-14 Winterrapport GfK: shopper getraumatiseerd door de inflatie
- 2023-02-14 Ekoplaza juicht Nederlandse IMVO wetgeving toe
- 2023-02-13 Pompoen, gember, rode en witte kool, rode biet, pastinaak en (baby) Romaine standaard biologisch bij Albert Heijn
- 2023-02-09 Duitsland: ondanks recordinflatie blijft merendeel klanten de biowinkels trouw