Zonnatura start vandaag (9 september) met het tweede deel van de landelijke campagne 'Wat is er met ons eten gebeurd?' Met wederom tv-commercials, social media en samplingacties bouwt het voedingsmerk voort op het succes van de afgelopen maanden.
De in april gestarte campagne heeft de afgelopen tijd veel los gemaakt. Zo kwamen er veel enthousiaste reacties op social media en was er een duidelijke stijging in zowel de verkoop van producten als het aantal Facebook fans. Vanaf vandaag wordt de campagne voortgezet met deze keer focus op Zonnatura groene thee. Als marktleider in biologische thee wil Zonnatura consumenten graag laten kennismaken met pure groene thee die smaakt zoals de natuur het bedoeld heeft. Naast een nieuwe tv-commercial vindt er wederom samplingactie plaats via social media.
Met de campagne wil Zonnatura consumenten ondersteunen meer bewuste keuzes te maken als het om voeding gaat. Hierbij sluit Zonnatura aan bij de huidige trend naar verantwoorde voeding. Zonnatura gelooft in de kracht van de natuur en past dit principe toe door zoveel mogelijk te werken met biologische en natuurlijke ingrediƫnten. Hierdoor blijven de oorspronkelijke smaak en voedingsstoffen zoveel mogelijk behouden.
Zonnatura zet hiermee de filosofie voort van oprichter en kruidenexpert Willem C. Smits, een man met een passie voor de authentieke kracht van de natuur. Al sinds 1954 vertaalt Zonnatura zijn gedachtegoed in verantwoorde en lekkere producten. Het huidige assortiment van Zonnatura bestaat uit muesli, sappen, thee, tussendoortjes, broodbeleg en aanvullende voeding zoals lijnzaad en haverzemelen.
Bekijk de tv-commercial hieronder:

Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
- In memoriam: Frans baron van Verschuer
- "We zeiden tegen elkaar: als we dit doen, dan gaan we voor 100% biologisch"
- John Arink gaat discussie aan met Henk Bleker bij Humberto op RTL4
- Patty Brard weggestuurd van bio-boerderij op Ibiza
- Ronald van Marlen spreekt Rabobank-aandeelhouders aan op verantwoordelijkheid voor 'landbouwpuinhoop'
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-06-30 Servicesuper Plus troeft Dirk en Lidl af in Zomerrapport GfK
- 2022-06-28 Bee Eco opent in Beverwijk
- 2022-06-28 Odin winkel aan de Bilderdijkstraat in Amsterdam geopend
- 2022-06-27 De Speld steekt de draak met biologisch
- 2022-06-27 Geslaagde zomermarkt natuurvoedingswinkel De Wiershoeck
- 2022-06-24 Odin Westerpark verhuist naar Amsterdamse Bilderdijkstraat
- 2022-06-23 Verdere consolidatie van biologische voeding in Wallonië in 2021
- 2022-06-23 Flitsbezorger Zapp staat voor vertrek uit Nederland
- 2022-06-23 Aldi blijft vertraging oplopen met kassaloze super in Utrecht
- 2022-06-23 Certificeringssystematiek voor verkoop onverpakte bio-producten voor supermarktketens vereenvoudigd
- 2022-06-22 "Gorillas en Flink winnen flitsstrijd"
- 2022-06-22 Online marktaandeel Picnic gelijk met Albert Heijn
- 2022-06-21 Tweede Ekoplaza Foodmarqt geopend
- 2022-06-20 Meer dan 60 procent van de consumenten winkelt het liefst in fysieke winkel
- 2022-06-20 Vlamingen kochten in 2021 vaker bio en gaven er 7% meer aan uit
- 2022-06-16 AH ziet geen heil in biologische winkels
- 2022-06-16 Drukbezochte openingsavond bij vernieuwde Ekoplaza Alkmaar
- 2022-06-15 Edeka versterkt de samenwerking met Naturland
- 2022-06-14 Albert Heijn, Crisp en Picnic genomineerd voor E-Commerce award
- 2022-06-10 Geïntegreerd klimaatsysteem bindt duurzame koeling aan gasloze verwarming