Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Zonnatura vervolgt haar campagne 'Wat is er met ons eten gebeurd?'

Zonnatura start vandaag (9 september) met het tweede deel van de landelijke campagne 'Wat is er met ons eten gebeurd?' Met wederom tv-commercials, social media en samplingacties bouwt het voedingsmerk voort op het succes van de afgelopen maanden.

De in april gestarte campagne heeft de afgelopen tijd veel los gemaakt. Zo kwamen er veel enthousiaste reacties op social media en was er een duidelijke stijging in zowel de verkoop van producten als het aantal Facebook fans. Vanaf vandaag wordt de campagne voortgezet met deze keer focus op Zonnatura groene thee. Als marktleider in biologische thee wil Zonnatura consumenten graag laten kennismaken met pure groene thee die smaakt zoals de natuur het bedoeld heeft. Naast een nieuwe tv-commercial vindt er wederom samplingactie plaats via social media.

Met de campagne wil Zonnatura consumenten ondersteunen meer bewuste keuzes te maken als het om voeding gaat. Hierbij sluit Zonnatura aan bij de huidige trend naar verantwoorde voeding. Zonnatura gelooft in de kracht van de natuur en past dit principe toe door zoveel mogelijk te werken met biologische en natuurlijke ingrediƫnten. Hierdoor blijven de oorspronkelijke smaak en voedingsstoffen zoveel mogelijk behouden.

Zonnatura zet hiermee de filosofie voort van oprichter en kruidenexpert Willem C. Smits, een man met een passie voor de authentieke kracht van de natuur. Al sinds 1954 vertaalt Zonnatura zijn gedachtegoed in verantwoorde en lekkere producten. Het huidige assortiment van Zonnatura bestaat uit muesli, sappen, thee, tussendoortjes, broodbeleg en aanvullende voeding zoals lijnzaad en haverzemelen.

Bekijk de tv-commercial hieronder:

Publicatiedatum: