Karma: Nieuwe productlijn voor vegetariërs van Coop

Steeds meer mensen in Zwitserland eten bewust van tijd tot tij geen vlees. Ondertussen eet bijna 40 procent van de consumenten bij één op de drie maaltijden geen vlees. Coop speelt met haar nieuwe productlijn in op de behoeften van de flexitariërs. De nieuwe lijn is uniek in Europa: Karma bestaat uit gerechten die geïnspireerd zijn op recepten uit de hele wereld, waaronder falafel, couscous, Thaise Curry's, noodles, tortilla's en Italiaanse pastagerechten. De Karma-producten zijn nu beschikbaar in alle Coop-supermarkten.


"Met Karma bieden wij een productlijn die voorheen nog niet bestond in Zwitserland of zelfs in Europa", vertelt Roland Frefel van Coop enthousiast. "Alle vijftig producten uit de Karma-lijn zijn gecertificeerd door de Zwitserse vereniging voor vegetarisme: SVV. En 22 producten zijn ook geschikt voor veganisten. Tien producten zijn biologisch en zijn voorzien van het Bio Suisse-label. "Met Karma voldoen wij aan de groeiende vraag naar vegetarische gemaksproducten."

Bron: HappyTimes

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.