Erik spreekt over een zeer uitgebreide webshop, waarin alle producten uit het ruime assortiment van Udea verkrijgbaar zijn. "De gemakkelijke zoekfunctie maakt het bestelproces heel eenvoudig. En doordat de webshop aan andere databases gekoppeld is bieden we ook veel extra informatie."
Met de webshop bedient Udea ook de klanten in de out-of-home-markt op maat. "De ondernemers kunnen wanneer het hen uitkomt bij ons bestellen. Dat past goed in hun drukke schema. En dankzij de productfoto's die bij bijna ieder product staan, krijgen ze ook meteen een goed beeld van de producten."
Met de ontwikkeling van de nieuwe webshop is Udea zeker niet over één nacht ijs gegaan. "We hebben hier een klein jaar aan gewerkt. Het is een hele klus om de databases aan elkaar te koppelen, maar we zijn erg tevreden met het resultaat."
Ontzorgen
Erik benadrukt dat deze lancering past in het plan van Udea om de winkelier volledig te ontzorgen. In dit kader zijn bijvoorbeeld in de meeste EkoPlaza's de kassa's geautomatiseerd. "Met deze nieuwe webshop kunnen de winkeliers de bestellingen op elk gewenst moment doorgeven. Het is zelfs mogelijk om bestellingen te doen met de iPad of iPhone."De ondernemer kan hiermee dus tijd besparen, waardoor volgens Erik de concurrentiepositie van de winkel verbetert. "Binnen een kwartier krijgt de klant de orderbevestiging. Dat maakt het proces helemaal transparant en wanneer ze iets vergeten zijn kunnen ze dit nog eenvoudig nabestellen."
Voor meer informatie:
Erik Does
Udea BV
0413 256700
[email protected]
www.udea.nl