Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Erik Does: "Zelfs mogelijk om bestellingen te doen met iPad of iPhone"

Nieuwe webshop Udea ontzorgt de ondernemer

Tholen - Op vrijdag 19 oktober is de nieuwe webshop van Udea gelanceerd. De webshop is bedoeld voor specialist, biosuper en foodservice. "Hiermee bieden we een prima alternatief voor klanten die tot nu toe nog per telefoon of fax hun bestelling doorgaven", vertelt algemeen directeur Erik Does. "We hebben in één keer de meest praktische webshop in onze branche ontwikkeld. Het is mooi om als groothandel onze kennis en kunde te combineren in deze webshop."
 
Erik spreekt over een zeer uitgebreide webshop, waarin alle producten uit het ruime assortiment van Udea verkrijgbaar zijn. "De gemakkelijke zoekfunctie maakt het bestelproces heel eenvoudig. En doordat de webshop aan andere databases gekoppeld is bieden we ook veel extra informatie."
 


Met de webshop bedient Udea ook de klanten in de out-of-home-markt op maat. "De ondernemers kunnen wanneer het hen uitkomt bij ons bestellen. Dat past goed in hun drukke schema. En dankzij de productfoto's die bij bijna ieder product staan, krijgen ze ook meteen een goed beeld van de producten."
 
Met de ontwikkeling van de nieuwe webshop is Udea zeker niet over één nacht ijs gegaan. "We hebben hier een klein jaar aan gewerkt. Het is een hele klus om de databases aan elkaar te koppelen, maar we zijn erg tevreden met het resultaat."
 

Ontzorgen

Erik benadrukt dat deze lancering past in het plan van Udea om de winkelier volledig te ontzorgen. In dit kader zijn bijvoorbeeld in de meeste EkoPlaza's de kassa's geautomatiseerd. "Met deze nieuwe webshop kunnen de winkeliers de bestellingen op elk gewenst moment doorgeven. Het is zelfs mogelijk om bestellingen te doen met de iPad of iPhone."
 
De ondernemer kan hiermee dus tijd besparen, waardoor volgens Erik de concurrentiepositie van de winkel verbetert. "Binnen een kwartier krijgt de klant de orderbevestiging. Dat maakt het proces helemaal transparant en wanneer ze iets vergeten zijn kunnen ze dit nog eenvoudig nabestellen."
 
Voor meer informatie:
 
Erik Does
Udea BV
0413 256700
edoes@udea.nl
www.udea.nl