Frankrijk: Nieuw winkelconcept voor Naturalia

Naturalia, de Franse keten die gespecialiseerd is in biologische levensmiddelen en cosmetica, heeft in Parijs een nieuw winkelconcept onthuld. Het concept zal vanaf volgend jaar ook uitgebreid worden naar andere verkooppunten.

In het nieuwe ontwerp komen de waarden van het merk beter tot uiting: alle gebruikte materialen zijn natuurlijk of recyclebaar. Ook voor de technische aspecten is rekening gehouden met het milieu, bij de verlichting bijvoorbeeld en de temperatuurregeling.

Naturalia, opgericht in 1973, is in 2008 overgenomen door distributiegroep Monoprix. Het netwerk van 66 winkels breidt elk jaar uit met zo'n 7 tot 8 winkels. Sinds januari 2012 zijn al zes nieuwe winkels geopend.

Bron: Alimentation biologique

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven