Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"PLUS-ondernemer Harold van Velzen: "Ik mis hier nog wel de beleving"

GooodyFooods Apeldoorn krijgt bezoek van collega-supermarktondernemers

Met de succesvolle eerste editie van Independence Day, een initiatief van Focusplaza, is volgens de organisatie een goede basis gelegd voor een nieuw jaarlijks kennisevenement voor de zelfstandig supermarktondernemer. De ondernemers konden deelnemen aan zogeheten inspiratiesessies en trendanalist Christine Boland bracht de deelnemers aan Independence Day op de hoogte van de nieuwste internationale ontwikkelingen op het gebied van detailhandel. Een reeks van trends en ontwikkelingen trokken aan het oog voorbij.

GooodyFooods

Een groep supermarktondernemers verkoos in plaats van de inspiratiesessies deel te nemen aan een bezoek aan de nieuwe GooodyFooods en Landmarkt in Apeldoorn. Hoewel de ondernemers onder de indruk zijn van de fun en het proeven op de winkelvloer, is het verhaal van deze winkels naar de klant nog niet helemaal duidelijk. De zelfbenoemde 'biologische superspeciaalzaak' GooodyFooods is volgens PLUS-ondernemer Harold van Velzen een mooie winkel, maar hij vraagt zich wel af of de zaak in Apeldoorn past. "De pui is mooi, maar het past niet in het totaalbeeld van de straat. Ik geloof in biologisch, het vertellen van de herkomst van je producten, dat raakt de consument. Maar ik mis hier nog wel de beleving."

Bron: Levensmiddelenkrant
Publicatiedatum: