Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Trailer met Rootz-reclame overhandigd

De trailer met Rootz reclame erop is overhandigd door de RvC en de directie van Post-Kogeko Logistics aan Rootz oprichtster Deborah Post. De reclame op de trailer is gemaakt met inkt op waterbasis, milieuvriendelijk. De trailer wordt getrokken door de meest energie-zuinige vrachtauto van Nederland. De chauffeur werkt hiervoor volgens een speciaal programma, TSP-programma, ontwikkeld in samenwerking met Scania. Hiermee wordt per maand 12.000 liter aan brandstof bespaard door de chauffeurs over het totale wagenpark. De trailer met Rootz reclame rijdt nu in Rotterdam. En over een paar weken in Amsterdam, dus kijk goed om je heen.


Op de foto van links naar rechts: Frans Denie (algemeen directeur), Deborah Post, Dirk Post (oprichter Post-Kogeko Logistics) en Harald Lourens (Financieel Directeur).

Het transport & logistieke bedrijf Post-Kogeko Logistics met de adelaar als symbool staat bekend om kwaliteit aan materieel, het minst aantal leeg gereden kilometers in Nederland en hoge vervoersdichtheid. Het accent ligt op mens en natuur in plaats van op techniek, zo wordt wordt al het afval gerecycled, is het koploper als het gaat om emissies verlagen, wordt duurzaam ingekocht op kantoor, de auto’s rijden op de meest duurzame banden en met leveranciers wordt gekeken naar auto onderdelen. En wordt een maatschappelijk project als Kuychi in Peru al jarenlang ondersteund en groeit onder de vleugels van Post-Kogeko Logistics. Klik hier voor meer informatie over Post-Kogeko Logistics.

Pluk Me(e)! Verander je wereld een beetje, begin bij je sap. Daar kan niemand meer om heen die de trailer met reclame gezien heeft. Rootz zijn biologische fruitsmoothies, geproduceerd in Nederland met energie van zonnepanelen. Daar plukt iedereen de vruchten van. Het zijn de bessen in de smoothies die Rootz een uniek product maken. Er zijn drie smaken Rootz met bessen van dichtbij. En er is een smaak met mango van ver, uit Peru. Kijk voor meer informatie over Rootz op deze website: www.rootzpurefruits.com

Een mooi voorbeeld van natuurlijke voedsellogistiek.
Publicatiedatum: