Trailer met Rootz-reclame overhandigd
Op de foto van links naar rechts: Frans Denie (algemeen directeur), Deborah Post, Dirk Post (oprichter Post-Kogeko Logistics) en Harald Lourens (Financieel Directeur).
Het transport & logistieke bedrijf Post-Kogeko Logistics met de adelaar als symbool staat bekend om kwaliteit aan materieel, het minst aantal leeg gereden kilometers in Nederland en hoge vervoersdichtheid. Het accent ligt op mens en natuur in plaats van op techniek, zo wordt wordt al het afval gerecycled, is het koploper als het gaat om emissies verlagen, wordt duurzaam ingekocht op kantoor, de auto’s rijden op de meest duurzame banden en met leveranciers wordt gekeken naar auto onderdelen. En wordt een maatschappelijk project als Kuychi in Peru al jarenlang ondersteund en groeit onder de vleugels van Post-Kogeko Logistics. Klik hier voor meer informatie over Post-Kogeko Logistics.
Pluk Me(e)! Verander je wereld een beetje, begin bij je sap. Daar kan niemand meer om heen die de trailer met reclame gezien heeft. Rootz zijn biologische fruitsmoothies, geproduceerd in Nederland met energie van zonnepanelen. Daar plukt iedereen de vruchten van. Het zijn de bessen in de smoothies die Rootz een uniek product maken. Er zijn drie smaken Rootz met bessen van dichtbij. En er is een smaak met mango van ver, uit Peru. Kijk voor meer informatie over Rootz op deze website: www.rootzpurefruits.com
Een mooi voorbeeld van natuurlijke voedsellogistiek.