Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Natudis neemt Sinterklaas mee op duurzame toer

'Harderwijk Pepernotenhoofdstad van Nederland'. Twintig vrachtwagens met deze boodschap groot op de zijkanten rijden sinds deze week door het land. Met dit spontane initiatief ondersteunen drie toonaangevende Harderwijkse bedrijven, Natudis, Ploeger en Van Delft, de Sinterklaasstad 2010. Harderwijk verwelkomde zaterdag 13 november voor het oog van miljoenen televisiekijkers Sinterklaas in Nederland.


Medewerkers leggen laatste hand aan stickers

De maxistickers op het wagenpark verwijzen naar de aloude band van Harderwijk met Sinterklaas. De Sint betrekt al jaren bijna alle pepernoten uit Harderwijk. En dit jaar gaat Sinterklaas op de duurzame toer. In opdracht van Natudis, de grootste merkenleverancier en distributeur van natuurvoeding en reformproducten in de Benelux, bakt Van Delft nu ook biologische pepernoten. De vierduizend kilo pepernoten die de Pieten dit jaar tijdens de intocht in Harderwijk uitdelen, dragen het EKO-keurmerk. Ze liggen onder het merk De Rit ook in alle natuurvoedingswinkels in Nederland.



 
Publicatiedatum: