Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Omzetgroei na drie jaar verlies

Duitse bio-supermarktketen Basic leeft weer op

De Duitse biologische supermarktketen Basic, die de afgelopen drie jaar verliezen heeft geleden, heeft nu een bovengemiddelde omzetgroei gemeld. In de eerste helft van het jaar is een omzetstijging van 4,9 procent gerealiseerd. Het resultaat voor 2010 zal positief zijn.



"Door de uitgifte van nieuwe aandelen, komt er nieuw geld binnen", aldus directeur Stephan Paulke. Het afgelopen jaar heeft Basic geen nieuwe vestigingen geopend, maar geïnvesteerd in de bestaande gebieden.