Lekker uit met Biologisch

Najaarscampagne Task Force gaat 27 september van start

Van week 39 t/m 45 loopt de najaarscampagne van de Task Force Marktontwikkeling Biologische Landbouw (met week 46 als uitloopweek). Het is een verkoopbevorderende actie waarbij kopers van biologische producten kunnen sparen voor gratis tickets voor theater, museum of bioscoop: Lekker Uit met Biologisch. Er zijn 15.000 tickets ingekocht. Veel bedrijven, waaronder leveranciers van vers en supermarktketens, doen actief mee. Via drie miljoen stickers op producten, advertorials in weekkranten, free publicity en een aftrapactie worden consumenten geattendeerd op de actie.

De volgende actiesite is vanaf 27 september actief: www.proefdeaandacht.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven