Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

KoRo lanceert producten in 230 Holland & Barrett winkels

De producten van D2C webshop KoRo zijn vanaf deze week voor het eerst in Nederlandse en Vlaamse winkelstraten te vinden. Holland & Barrett biedt een selectie producten van KoRo aan die tot nu toe uitsluitend in de KoRo webshop verkrijgbaar waren. Het is voor KoRo, dat vooral lang houdbare levensmiddelen in grootverpakkingen en notenpasta's verkoopt, de eerste stap naar offline retail in de Benelux.

De laatste jaren heeft KoRo al meer dan 1 miljoen klanten achter zich weten te scharen met kwalitatief hoogstaande producten in handige grootverpakkingen. Het in 2014 opgerichte bedrijf, dat tot nu toe in Nederland en België de boodschappen uitsluitend aan huis bezorgde, heeft de afgelopen jaren een harde groei doorgemaakt. Nu wordt de volgende stap gemaakt en zijn een aantal bestsellers ook te vinden bij 200 Nederlandse en 30 Belgische Holland & Barrett winkels.

Verschillende populaire producten zoals notenpasta’s en grootverpakkingen basisingrediënten zijn in Duitsland, Frankrijk, Denemarken, Italië en Polen al bij verschillende grote retailers zoals DM, REWE en Alnatura te vinden. Echter is dit de eerste lancering op zo'n grote schaal buiten Duitsland en Oostenrijk. Florian Schwenkert, COO van KoRo, is opgetogen over de lancering: "We zijn ontzettend enthousiast dat onze producten in bijna alle grote winkelstraten van Nederland en België te vinden zullen zijn. Hiermee versterken we onze positie in de markt en kan een nog groter publiek kennis maken met onze kwaliteitsproducten."

Op de bovenste rij: bio tomaat basilicum spread, bio mango kerrie spread, bio aubergine spread en bio dadel hazelnootpasta. Onderste rij: bio pindakaas smooth en bio pindakaas crunchy (geheel rechts nog amandelpasta bruin - niet biologisch).

KoRo staat bekend om het uitgebreide assortiment notenpasta's. Vanaf nu verkoopt Holland & Barrett dan ook de Bio dadel hazelnootpasta, Bio smooth en crunchy pindakaas en de 100% amandelpasta. In de meeste winkels komt daar ook nog de Bio tomaten-basilicum spread, Bio mango-kerrie spread en de Bio aubergine spread bij. Speciaal aan deze spreads en pasta's is dat ze volledig vegan zijn en zowel als snack als in gerechten gebruikt kunnen worden.

De van origine Berlijnse handelsonderneming KoRo is momenteel actief in 17 Europese landen en groeit gestaag door. KoRo onderscheidt zich door eenvoud, kwaliteit en transparantie. Dankzij de open communicatie van KoRo kunnen klanten online voor meer dan 1000 producten volledige informatie vinden over de handelsroutes, de prijsontwikkeling en de ingrediënten van de producten.

Voor meer informatie:
KoRo
sales@koro-shop.nl 
www.koro-shop.nl 

Publicatiedatum: