Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe smaakcombinaties van muesli zijn voor ieder wat wils

Tholen - BioToday heeft het assortiment uitgebreid met mueslimixen in vijf verschillende smaken. De smaken zijn te verdelen in drie soorten: een haverpap, twee muesli's en twee krokante muesli's. 

"De nieuwe smaakcombinaties zijn voor ieder wat wils", vertelt Celinde van Opstal van de Smaakspecialist. "Van een havermix bestaande puur uit havervlokken en lijn-, chia- en sesamzaad tot een muesli op basis van granen, noten, pitten en vruchten en zelfs een crunchy muesli met appel en kaneel. De muesli’s zitten in een trendy kokerverpakking die gemakkelijk hersluitbaar is en bestaat uit verschillende vrolijke kleuren. Een feestje voor bij het ontbijt of gewoon voor tussendoor."

De nieuwe mueslimixen bevatten ongeveer tien porties per verpakking

Bij de ontwikkeling van de biologische mixen zijn de ingrediënten zorgvuldig uitgekozen. "Er is gezocht naar de juiste balans tussen granen, noten, zaden, pitten en vruchten, om de consument bij de start van de dag te voorzien van de juiste voedingsstoffen. De mixen zijn vegan, vezelrijk en 3 van de 5 zijn ook een bron van eiwitten. Maar bovenal zijn ze ook gewoon heel erg lekker. De mixen zijn met zorg door ons NPD team samengesteld in onze eigen keuken. We hebben zelf staan wegen en afmeten, mengen en proeven tot we de juiste combi’s hadden gevonden. Geen straf!"

Met de nieuwe kokerverpakking wil BioToday met name jonge vrouwen aanspreken en hen op deze manier inspireren om te kiezen voor biologisch. "De verpakking is helemaal on-trend en past goed bij de doelgroep van BioToday. Bovendien is de insteek van deze verpakkingen om ze op te laten vallen in het reguliere ontbijtschap. Zo wordt het aanbod van bio breder getrokken dan enkel het bioschap."

Voor meer informatie:
De Smaakspecialist
info@desmaakspecialist.nl 
www.desmaakspecialist.nl