Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Range bevat bekende smaken en losse thee

Nieuwe Clipper-range moet stap naar biologisch product makkelijker maken

Tholen - Clipper lanceert deze week een nieuwe range biologische theesmaken en infusies bij Albert Heijn. Het gaat om bekende smaken zoals Engelse thee, munt en rooibos. "En dat is precies de bedoeling", vertelt accountmanager Koen de Haas. "Deze range is gericht op de niet-biokoper om hen te stimuleren de overstap naar een biologisch product te maken. Deze doelgroep koopt graag deze smaken maar kan daarvoor niet in het biologisch assortiment terecht."

De nieuwe range bestaat uit English Organic Black tea, Rooibos & Cinnamon, Mighty Mint, Marakech Mint, Warming Orange & Cinnamon, Warming Rooibos Chai, en een mixverpakking met daarin de smaken Snore & Peace, Orange & Lemon, Rooibos & Orange, Lemon & Ginger en Zen Again.

Koen legt uit dat deze stap past in het plan van Albert Heijn om het biologische keurmerk binnen het theeassortiment te omarmen. Eerder werd het assortiment huismerkthee al aangevuld met een groot aantal biologische producten.

Losse thee
Ook nieuw in de schappen zijn drie varianten losse thee. Die introduceerde Clipper niet alleen voor Albert Heijn maar ook voor Delhaize. "Het segment losse thee, waarvoor je een filterzakje of thee-ei gebruikt, is groot binnen speciaalzaken en natuurspeciaalzaken, maar in de supermarkt is dat aanbod veel kleiner. Vandaar de vraag."

De losse thee is verkrijgbaar in de varianten Earl Grey, Lemon & Ginger en Pure Green.

Voor meer informatie:
Wessanen Benelux 
www.clipper-teas.nl

Publicatiedatum: