"Deze tijd gaat heel erg om elkaar wat gunnen"

Pluck breidt biologisch assortiment uit door overname BioCountry

BioCountry is een groothandel in uitsluitend biologische producten. De in 2017 opgerichte onderneming is bekend van onder andere de merken BePlus, MiMenu en UnOlivo. Zij leveren aan bio-supermarkten en speciaalzaken, vakantie- en attractieparken in Nederland en België. Oprichter en eigenaar Rein de Gier heeft besloten de activiteiten van BioCountry over te dragen aan Coen de Kovel van Pluck. Rein: "Ik ga op termijn emigreren naar Spanje. Een droom die uitkomt. Het is het land van mijn vrouw en sinds lang ook van mijn hart. Veel van het BioCountry assortiment komt er vandaan. Met veel plezier heb ik de afgelopen jaren mijn klanten voorzien van deze eerlijke en heerlijke Europese topproducten. Maar vertrekken, betekent ook loslaten. Daarom kondig ik met veel plezier aan, dat ik met Pluck een partij heb gevonden aan wie ik met veel vertrouwen de business overlaat."

Coen de Kovel

PLUCK – We serve to make you feel good
Pluck is een B2B online shop met duurzame kwaliteitsproducten van natuurlijke ingrediënten. Coen de Kovel: "De merken van BioCountry passen goed bij het assortiment van Pluck. Vernieuwende producten waarmee ondernemers in de foodretail en -service zich kunnen onderscheiden van de mainstream. We bieden met Pluck alternatieven van goede kwaliteit voor een eerlijke prijs, die passen bij de vraag van vandaag en de wensen van morgen."

Ondernemen onder eigen voorwaarden
Pluck is pas een jaar op de markt, maar oprichter Coen is een vertrouwd gezicht in de foodretail en -service. Na 20 jaar commerciële ervaring in verschillende functies volgt hij nu zijn ondernemershart. Pluck is een jongensdroom in uitvoering: ondernemen onder eigen voorwaarden.

Elkaar wat gunnen
Coen: "Deze tijd gaat heel erg om elkaar wat gunnen. Met Pluck wil ik bruggen bouwen en meerwaarde creëren voor iedereen met wie ik samenwerk. Ik geloof dat je met kwaliteit in plaats van kwantiteit net zo goed je doelstellingen kunt bereiken. Ik ben ervan overtuigd dat als je echt waarde wil toevoegen aan het mainstream aanbod, je ook in je bedrijfsvoering en dienstverlening gezonde, natuurlijke en duurzame keuzes moet maken. Zoals transparantie in prijzen en prijsopbouw en oprechte en betrokken service. Eerlijk, open en ruimdenkend, dat moet gewoon vanzelfsprekend zijn."

Voor meer informatie:
Coen de Kovel
Pluck
Julianaweg 137
3525 VC Utrecht
06 21707898
support@pluck.nl 
www.pluck.nl 
www.pluck.shop 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven