Aanmelden voor Bio-productverkiezing 2022 kan nog uiterlijk vrijdag

Zoals ieder jaar vindt ook in 2022 de Bio-productverkiezing plaats. Voor levensmiddelenproducenten is het een kans om hun nieuwe product in de spotlights te zetten. De winnaar van de verkiezing mag zijn product een jaar lang ‘Bio-product van 2022’ noemen. 

Dit jaar organiseren Bionext en BioNederland samen de verkiezing en net als vorig jaar werken zij daarbij samen met FoodPersonality, een platform voor managers in de levensmiddelenbranche. Zij kunnen het product onder de aandacht brengen bij een grote groep inkopers (van met name reguliere supermarkten) en consumenten. BioNederland en Bionext hebben met hun grote netwerk de mogelijkheid om productenen juist in het biologische kanaal onder de aandacht te brengen. Met hun deelname komen producenten onder de aandacht van een grote groep inkopers en consumenten. De winnaars ontvangen bovendien een prijs die extra zichtbaarheid oplevert bij hun doelgroep.

De keuze voor het beste product wordt dit jaar gemaakt door het publiek en een vakjury. Nadat de inschrijvingsperiode is gesloten, zullen FoodPersonality, BioNederland en Bionext via diverse kanalen consumenten oproepen om te stemmen op hun favoriete product. Uit die stemming komt een top-5 van favoriete producten. Deze top-5 zal tijdens de Biokennisweek op 12 januari een pitch houden voor een vakjury, waarbij de vakjury 3 winnaars kiest. Naast de juryprijzen komt er ook een publieksprijs.

Aanmelden kan nog tot en met vrijdag 3 december. De investering is 350 euro (€ 300,- voor leden van bij Bionext aangesloten verenigingen) 

Voor meer informatie: www.bioproductvanhetjaar.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven