De 100% biologische wereldkeuken van Amaizin krijgt een compleet nieuwe en eigentijdse uitstraling. Hiermee wil Amaizin aantrekkelijk, relevant en vooral zichtbaar zijn op elk schap in de winkel.
Van Mexico tot Azië
De nieuwe, kleurrijke verpakking is zo ontworpen dat je hem in één oogopslag in alle schappen kunt vinden. Dat is niet alles. De kleuren maken ook een duidelijk onderscheid tussen de verschillende wereldkeukens van Amaizin. Met groen waan je je in Mexico en met blauw in Azië.
Meer traffic
Naast de huidige gebruikers zal de nieuwe look ook een jongere doelgroep aanspreken. Niet alleen vanwege het moderne design, maar ook omdat het duidelijk op de voorkant van de verpakking zichtbaar is welke product vegan is.
Eat the world a better place
Door 100% biologisch eten van over de hele wereld op tafel te zetten en te genieten van de beste exotische maaltijden die op reis zijn ontdekt, wil Amaizin de wereld op een leuke manier duurzamer maken. Daarbij gebruikt Amaizin alleen de beste biologische ingrediënten van boeren waarmee al meer dan 30 jaar een samenwerking is. Samen werken zij aan één doel: “Eat the world a better place”. En dat is terug te vinden in het icoontje op de verpakking.
Timing
De producten van Amaizin met het nieuwe design zijn vanaf vandaag geleidelijk beschikbaar in al haar winkels.
Bekijk alle verkooppunten op www.amaizin.com