"Favorieten die iedereen wel kent, nu ook biologisch"

Nieuw koekmerk: MJAM

"De producten van MJAM, zijn MJAMMIE! Dit nieuwe koekmerk biedt een brede range lekkernijen voor on the go, maar ook basiskoekjes voor bij de koffie of thee. Van vrolijke red velvet cookies tot oer-Hollandse speculaas. Allemaal even lekker", vertelt Anne van Woudenberg, brandmanager bij Udea.

Assortiment
Ze vervolgt: "De range bestaat momenteel uit 13 varianten, maar zal in de toekomst verder gaan uitbreiden." Elke koek is vol van smaak, vrij van palmolie en natuurlijk 100% biologisch.

Verstevigt uw concurrentiepositie
Anne geeft aan dat MJAM een competitieve positie in de markt zal gaan innemen door het bieden van een goede marge voor de winkelier en tevens scherpe consumentenprijzen.

Ieders favoriet
"De afgelopen jaren zagen we steeds meer gaten ontstaan binnen het koekschap. Daarom is er hard gewerkt aan de ontwikkeling van een nieuw merk met een hoog genietgehalte. De range bevat favorieten die iedereen wel kent, maar simpelweg nog ontbraken binnen ons kanaal mede omdat ze nog niet biologisch verkrijgbaar waren."

De koeken zijn verpakt in een kleurrijke verpakking waardoor ze goed opvallen in het schap en als merk één mooi geheel vormen. "Door de productnamen én smakelijke productfotografie zijn ze herkenbaar voor de consument. Daarnaast zijn een aantal koeken zo verpakt dat ze ook handig zijn voor onderweg."

MJAM voor de biospeciaalzaak
Benieuwd geworden naar de koekjes van MJAM? Aangesloten promotiepartners zullen komende week het samplepakket ontvangen om MJAM met het team te proberen en in week 40 zijn de producten in de actie.

Klik hier voor meer informatie.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Rss Twitter Instagram

© BioJournaal.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven