Sinds vorige week zijn op zo'n 800 locaties in Nederland de opvallende abri's van Ekoplaza te vinden. Deze abri's zijn onderdeel van de Voor Beter Eten-campagne welke sinds 26 augustus loopt en nog tot en met 20 oktober doorgaat.
"Zeker in deze tijd ontstaat steeds meer het inzicht dat wíj meer mét de natuur moeten leven in plaats van andersom. Dat werken aan je weerstand de beste verdediging is. Een visie waar Ekoplaza sinds haar bestaan voor staat. Deze visie resulteert in de beste, pure, kwalitatieve en smaakvolle producten. In Beter Eten", aldus marketingmanager Hans van Mierlo. "Dit doen we samen met René Pluijm. Bekend van tv, verhalenverteller, kok en groot fan van Ekoplaza."
Deze abri-campagne is onderdeel van 3 out-of-home momenten. Zo werd eerder al een campagne-magazine verspreid door heel Nederland en zullen binnenkort de landelijke dagbladen ook paars kleuren met een grote advertentie.
Voor meer informatie: www.ekoplaza.nl