Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bonvita viert 25ste verjaardag op BIOFACH

"Eerste beurzen draaiden we in driedelig kostuum"

Tholen - Bonvita bestaat dit jaar 25 jaar en zal tijdens de BIOFACH uitgebreid stilstaan bij dit jubileum. Zo staat er voor de donderdagavond een feestje in de planning op de stand. De dresscode: casual. "Tijdens de eerste beurzen die we draaiden hadden we een driedelig kostuum aan. Om op te vallen. Daar zijn we echter snel vanaf gestapt. Iedereen liep gewoon in zijn casual kleding rond", aldus Thijs Schuurman.

Thijs bij het Bonvita-karretje tijdens één van de eerste beurzen. 

Hij geeft aan dat er veel veranderd is in de loop van de jaren. "De biologische sector is ongelooflijk veel professioneler geworden. Grote fabrikanten en A-merk-jongens proberen zelfs mee te profiteren. Desondanks is de branche nog steeds dezelfde gezellige bedoeling die het vroeger al was. De branche staat echter zeker niet stil. Er wordt enorm veel geïnnoveerd en er zijn heel veel nieuwe initiatieven. Heel veel ideeën die in de natuurvoeding geboren zijn, zijn inmiddels niet meer weg te denken uit het supermarktschap. Kijk bijvoorbeeld maar naar rijstwafels."

Bonvita presenteert meerdere nieuwe producten op de beurs. "Met name in de witte rijstmelkchocolade hebben we een aantal nieuwe varianten ontwikkeld, wat figuren en tabletten. Ook zijn er twee nieuwe candy bars bij gekomen, met dadels en vijgen. Binnenkort introduceren we onze 'chocoladebrokken', die per gewicht verkocht zullen worden. Ook daarover is meer informatie te verkrijgen in onze stand." De Barry's, vier verschillende soorten crispy crackers, maken kans op de titel Best New Product. "Deze crackers hebben we vorig jaar tijdens de BIOFACH voor het eerst laten proeven en nu presenteren we het definitieve concept."

Bonvita staat op stand 5-425 in Neurenberg.

Voor meer informatie:

Thijs Schuurman
Bonvita
Newtonstraat 7
4004 KD Tiel
0344 639300
t.schuurman@bonvita.com  
www.bonvita.com