Bionext kiest voor Food Cabinet

Driejarige samenwerking Europese campagne 'Bio lekker voor je'

Bionext, de ketenorganisatie voor de biologische landbouw en voeding, neemt Food Cabinet in de arm voor een langdurige samenwerking ter promotie van biologische producten in Nederland. Na een intensieve pitchperiode koos Bionext voor het concept ‘Bio lekker voor je’ van het Amsterdamse campagnebureau.

Voor het vervolg van de driejarige campagne ‘Biologisch lekker natuurlijk’, die in juli 2018 afliep, keek Bionext uit naar een nieuwe partner. De keuze viel daarbij op Food Cabinet. Marleen Meijers, manager marketing & communicatie bij Bionext: "We kijken uit naar de samenwerking met Food Cabinet vanwege hun ervaring in de markt van duurzaam eten. Hun concept kwam als winnaar uit de bus dankzij de combinatie van creativiteit en doelmatigheid."

Bio lekker voor je
Sebastiaan Aalst, partner en directeur strategie bij Food Cabinet: "Door het kopen van biologisch, doe je niet alleen iets goeds voor de wereld, maar ook voor jezelf. Dat is de hoofdboodschap van de campagne ‘Bio lekker voor je’. Met de campagne gaan we een stap verder dan uitleggen wat biologisch is door te laten zien dat het binnen een duurzame en bewuste lifestyle past. Daarmee maken we de keuze voor biologisch nog relevanter en vanzelfsprekender. We zijn trots en blij dat we, in samenwerking met Bionext, drie jaar kunnen bouwen aan de zichtbaarheid van biologische producten en het Europees erkende biologische keurmerk.”"

‘Bio lekker voor je’ is een Europese campagne. De campagne bevat een brede communicatiemix van public relations, website, social media, winkelconcepten, evenementen en acties. In mei 2019 start de campagne.

Voor meer informatie:

www.bionext.nl
www.foodcabinet.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven