Winnaars Best New Product Awards BIOFACH en VIVANESS bekend

Ook dit jaar konden de vakbezoekers van BIOFACH en VIVANESS hun stem uitbrengen voor de Best New Product Awards. Vrijdagmiddag werden de winnaars bekend gemaakt op de Novelty Stand in hal 8. Dit is een overzicht van de winnende producten op de BIOFACH-beursvloer:

Fresh Products: Käserebellen GmbH met 'Organic Pumpkin Rebel'.
Frozen Products: Schrozberger Milchbauern met 'Cookie Ice Cream'.
Dry Products, Cooking and Baking: Georg Thalhammer met 'Pesto seaweed-wild garlic'.
Dry Products, Snacks and Sweets: Landgarten met 'Almond-Rose Blossom for You', 'Berry-Selection for You' and 'Amarena Cherry for You'.
Other Dry Products: HANS Brainfood met 'HANS Coffee&Berry'.
Drinks: Nutracevit met 'Biohaskap' (haskap superberry sap).
Non-Food: Primoza met 'The Growing Calender'.

De 'BIOFACH-winnaars'. Foto: Nürnberg Messe.

Speick behoorde op de VIVANESS tot de grootste winnaar, dit bedrijf ging met twee awards aan de haal voor de producten 'Black Soap' (met actieve kool - in de categorie Facial Care) en Speick Sun'in de categorie Special Cosmetics/Care. Weleda won met de Skin Food-serie in de categorie Body Care en Urtekramwon de Haircare-award met de 'Green Matcha anti-pollution hair treatment'. Benecos ging met de award in de categorie Decorative Cosmetics met de winst aan de haal (voor de Benecos Natural Foundation Stick). Verder ontving Denttabs voor de 'dental care tablets with and without fluoride' en de 'Bamboo Brush' in de categorie General Chemist's Items. De categorie Welness Products werd gewonnen door Coscoon Cosmetics met 'crème solide - solid bodybutter'.

De 'VIVANESS-winnaars'. Foto: Nürnberg Messe.

Voor meer informatie: www.biofach.de 


Publicatiedatum:


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven